Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه دمای هوا در فروردین ماه ۹۹ بالاتر از نرمال پیش بینی شده، گفت: میانگین بارش های استان کرمان تا امروز ۱۰۸ میلیمتر بوده که سه برابر بارش سال گذشته تا این تاریخ و دو برابر بارش نرمال از مهرماه تا امروز بوده است.

"مریم سلاجقه" امروز دوشنبه هفتم بهمن ماه در ستاد بیمه کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه سرمای هوا تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان ادامه دارد، اظهار کرد: سردی هوا در بعداز ظهرها بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشار به اینکه صبح امروز دمای هوای لاله زار ۱۶ درجه زیر صفر بود و دمای شهر کرمان نیز در سردترین ساعات به شش درجه زیر صفر می رسد، با اشاره به پیش بینی فصلی هواشناسی بیان کرد: پیش بینی می شود دمای هوا در بهمن و اسفند ماه در حدل نرمال و کمتر از نرمال باشد که این سردی، نیاز سرمایی درختان را تامین می کند.

کارشناسی پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین بارش های بهمن ماه در حد نرمال پیش بینی شده و برای اسفندماه و فروردین بارش بیش از نرمال را پیش بینی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در فروردین ماه ۹۹ بالاتر از نرمال پیش بینی شده، افزود: میانگین بارش های استان کرمان تا امروز ۱۰۸ میلیمتر بوده که سه برابر بارش سال گذشته تا این تاریخ و دو برابر بارش نرمال از مهرماه تا امروز بوده است.

سلاجقه با اشاره به اینکه پراکنش بارش ها در سطح استان خوب بوده، اظهار کرد: شهرهای جنوبی استان کرمان بیشترین میزان بارش را داشته اند که شهرستان منوجان با بیش از ۳۰۰ میلیمتر بارندگی، بیشترین بارش را داشته است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: همه شرهای استان نسبت به سال قبل و بلندمدت بارش خوبی را در سال زراعی جاری داشته اند و امیدواریم بارش های آینده مخرب نباشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی افزايش دما هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین؛ طی امروز (۳ اردیبهشت) تا چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش باران، پیش‌بینی می‌شود.

مهر در خبری نوشت: فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898320

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان