Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بابیان اینکه نمایش فیلم‌های فجر در استان طی سال‌های گذشته با استقبال گسترده‌ای روبرو بوده است از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سالن سینما فرهنگ این استان واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی خبر داد.

«عمران خودآموز» صبح امروز (7 بهمن) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام بابیان این مطلب، اظهار کرد: فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در سالن سینما فرهنگ شهر ایلام اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره فیلم فجر در ایلام از 15 تا 21 بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود، تصریح کرد: بر این اساس با رایزنی‌های صورت گرفته 10 تا 14 فیلم جشنواره فیلم فجر در استان ایلام اکران می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سال‌های گذشته با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان و به‌ویژه نسل جوان مواجه شده است، ابراز کرد: اکران فیلم‌های جشنواره فجر بر اساس تمهیدات سازمان سینمایی کشور و تفاهم‌نامه مابین‌ ابراهیم داروغه زاده، دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام خواهد بود.

 

خودآموز بابیان اینکه فیلم‌های جشنواره فجر سالن سینما فرهنگ شهر ایلام در سه سانس اکران خواهند شد، افزود: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر برای پنجمین بار در استان ایلام برگزار می‌شود و سال گذشته بیش از 4 هزار نفر در ایلام به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر نشستند.

 

وی بابیان اینکه اکران فیلم‌های جشنواره فجر نقش مهمی در راستای رونق بازار فیلم و حضور اقشار و علاقه‌مندان در سالن‌های سینما خواهد داشت، ابراز کرد: تلاش می‌شود در حاشیه اکران فیلم‌های جشنواره فجر، نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌ها نیز با حضور اساتید برجسته استانی و به همت انجمن سینمای جوانان دفتر ایلام برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با تقدیر از نگاه دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توسعه و تجهیز سالن‌های سینما در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، ابراز کرد: 17 مردادماه سال جاری کلنگ فاز اول احداث پردیس سینمایی امید شهر ایلام در مراسمی با حضور مسئولان استانی، اصحاب رسانه، هنرمندان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ایلام در بلوار حضرت ابوالفضل (ع) این شهر به زمین زده شد.

 

خودآموز خاطرنشان کرد: پروژه احداث سینما امید ایلام در سفر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان موردتوجه قرار گرفت و به‌عنوان یکی از مصوبات سفر، با همکاری شهرداری ایلام با تأمین زمین و تعیین پیمانکار، کار اجرایی این پردیس سینمایی آغاز و انتظار می‌رود طی دو سال به بهره‌برداری برسد.

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما فهما رویداد ملی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فیلم فجر اکران فیلم جشنواره ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی

فیلم مستند «قوی‌دل» محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به کارگردانی علی فراهانی صدر و تهیه‌کنندگی سعید الهی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه؛ مراسم رونمایی و نمایش ویژه فیلم مستند «قوی‌دل» عصر روز سه‌شنبه(۲۸ فروردین) با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار و از فردای آن روز در سینماهای منتخب این گروه در تهران و شهرستان‌ها به نمایش در خواهد آمد.

مستند «قوی‌دل» با تلفیق روایتی جدی و طنز، به بهانه بازخوانی یکی از پرونده‌های جنجالی قضایی کشور به بحث عدالتخواهی و ضرورت نظارت همگانی در سطح جامعه می پردازد.

عوامل مستند «قوی‌دل» عبارتند از؛ تهیه‌کننده: سعید الهی، کارگردان: علی فراهانی صدر، پژوهشگر: آرش خلیلی، نویسنده: علی رستم‌آبادی، مدیر تصویربرداری: هادی زهره کاشانی، صدابردار: حسین خانی، اصلاح نور و رنگ: علی شریفی، تدارکات: امیرمهدی عزیزی، مجری صحنه: مجید عرفانیان، مدیر تولید: جواد قاسمی، مجری طرح: دیبا فیلم، محصول: مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

«قوی‌دل» در جشنواره مستند «سینماحقیقت» موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران، جایزه ویژه شهید آوینی، جایزه ویژه تماشاگران، جایزه دبیر جشنواره به شخصیت مستند شد و در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر تندیس بلورین بهترین فیلم مستند بلند را دریافت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی طنز و رسانه تا پایان فروردین ماه
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه
  • پایان نوروز و آغاز اکران مدارس «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»