Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه طرح انحراف ترافیک پروژه آماده شده است، گفت: برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی(ره) و بلوار شهید کیوانفر هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عبدالله جلالی با اشاره به پروژه تقاطع کیوانفر، اظهار داشت: هر کاری می تواند مخالفی داشته باشد اما آنچه که مسلم است تمام مسیر های قانونی این پروژه طی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: عملیات اجرایی و شمع‌گذاری طرح تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی(ره) و بلوار شهید کیوانفر شروع شده است و در اجرای اصل طرح هیچ تردیدی نیست.

جلالی با اشاره به طرح انحراف ترافیک این پروژه، گفت: طرح انحراف ترافیک این پروژه تهیه شده و در حال بررسی می باشد؛ طرح انحراف ترافیک برای جلوگیری از بسته شدن خیابان در حین اجرای پروژه است.

وی افزود: این طرح به گونه ای باید باشد که هم پروژه اجرا شود و هم عبور و مرور خودروها انجام بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برخی مخالفت ها، ابراز داشت: برخی مخالف اجرای طرح به دلیل نمای حرم بودند که ما می گوییم این پروژه زیرگذر است و صفر- صفر آن هیچ مانعی برای حرم ایجاد نمی‌کند.

جلالی تاکید کرد: اجرای این پروژه از ترافیک، اتلاف وقت و هزینه و البته فشارهای روحی و روانی به مردم جلوگیری می کند همچنین باید گفت این پروژه مطالبه مردمی است.

وی با اشاره به اینکه برخی تبعات اجتماعی را در نظر نمی گیرند، عنوان داشت: توقف خودرو هزینه سوخت را به راننده، شهر و کشور تحمیل می کند، برخی این مسائل را در نظر نمی گیرند در حالی که این از ویژگی ها طرح است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: اجرای این پروژه غیر از اینکه حمل و نقل را تسهیل می کند آثار روانی آن کاهش می یابد؛ ما هیچ مشکلی برای اجرای پروژه نمی بینیم و از همه مشکلات عبور کرده ایم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقاطع غیر همسطح شورای شهر قم کیوانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است، گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان و محدوده اجرا است.

به گزارش مشرق، شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران درباره تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارداشت: در حال دریافت پیشنهادات و اطلاعات از سوی جامعه دانشگاهی درباره بازنگری در طرح ترافیک هستیم و پس از بررسی این مرحله، موضوع در کمیته‌ای ویژه بررسی نهایی خواهد شد.

وی افزود: حذف حلقه دوم طرح ترافیک یا محدوده زوج و فرد یکی از این مسائل است که بررسی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی خواهد بود و امسال تغییر می‌کند، گفت: تغییر در نرخ طرح ترافیک جدای این موضوع است و تصمیم در این زمینه بر عهده شورای شهر تهران است.

افندی‌زاده گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان اجرا و مکان اجرا است که محدوده طرح ترافیک هم احتمال کاهش دارد.

گفتنی است؛ محسن هرمزی معاون حمل و نقل شهرداری تهران نیز در این زمینه گفت: در طرح ترافیک جدید مسأله‌ای به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • رئیس جمهور: مهندسان ایرانی در بیش از ۲۰ کشور جهان در حال اجرای پروژه‌های برق و آب هستند
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد