Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:15:43 GMT

هوای خراسان رضوی ۴ درجه گرم‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۹۸۹۶

هوای خراسان رضوی ۴ درجه گرم‌تر می‌شود

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا اواخر هفته جاری میانگین دمای هوا در خراسان رضوی روند افزایشی داشته و بین ۲ تا ۴ درجه افزایش خواهد یافت. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

یحیی قاینی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: از فردا سه‌شنبه تا اواخر هفته جاری میانگین دمای هوا در خراسان رضوی روند افزایشی داشته و بین 2 تا 4 درجه افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشینه دمای هوای دیروز مشهد هشت درجه سلسیوس بود که امروز و فردا تغییری نخواهد داشت اما  از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری بیشینه دمای هوای مشهد به 12 درجه خواهد رسید.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: کمینه دمای هوای مشهد شب گذشته سه درجه زیر صفر بود که با افزایش چند درجه‌ای دما طی شب‌های آینده در پنجشنبه و جمعه شب به صفر درجه افزایش خواهد یافت.

برف‌روبی از «گردنه گله بادوش» الیگودرز به روایت تصویرهواشناسی ایران 98/11/7|آغاز بارش برف و باران از روز جمعهامدادرسانی هلال‌احمر به 370 مسافر گرفتار در برف و کولاک اخیر کردستان

قائنی پور اضافه کرد: طی روزهای پیش رو جوی پایدار همراه با پیش‌بینی افزایش آلاینده‌های جوی در خراسان رضوی حاکم است و  در نیمه شرقی و جنوبی استان هم شدت وزش باد افزایش می یابد.  

وی در ادامه گفت: طبق پیش‌بینیهای انجام شده کیفیت هوای مشهد طی این مدت در برخی از ساعات شبانه روز در شرایط ناسالم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین؛ طی امروز (۳ اردیبهشت) تا چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش باران، پیش‌بینی می‌شود.

مهر در خبری نوشت: فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898320

دیگر خبرها

  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان