Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مسعود سلطانی‌فر» روز دوشنبه در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در گفت وگو با خبرنگاران این اظهارات را بیان کرد و افزود: همکاران در فدراسیون فوتبال مشغول بررسی برای معرفی سرمربی جدید تیم ملی هستند که پس از پایان گزینه معرفی می شود.

وی به تاثیر تحریم ها در ورزش هم گریزی زد و گفت: امروز فشار دشمنان تنها روی مسایل مالی و نفتی متمرکز نیست بلکه با استفاده از نیرویی که در منطقه وجود دارد، فشارها را اعمال می کند و در برگیری آنها در فرهنگ، اقتصاد، علمی و دیگر موارد را شامل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان می گوید: تلاش داریم تا با فعال کردن دیپلماسی ورزشی و در تعامل با فدراسیون‌های بین‌المللی این فشارها را کم کنیم. 

سلطانی‌فر به مذاکرت خود با توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک در سوییس اشاره کرد و گفت:  مذاکرات خوبی با باخ داشتیم تا کاروان بتواند موفق تر در المپیک حضور یابد. همچنین در رقابت های حذفی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با وحدت ملی در برابر زیاده خواهی آنها ایستادیم و سرانجام با توافقی که صورت گرفت، توانستیم میزبانی‌ها را بدون پیش‌شرط بگیریم و فقط در مرحله حذفی خارج از ایران شرکت کردیم که دو تیم فوتبال ما توانستند بدون میزبانی در خارج از کشور با اقتدار پیروز شوند.

وی ادامه داد: آنها ثابت کردند فوتبال ایران می‌تواند پای خود را فراتر از آسیا بگذارد و برتر از دیگر تیم‌های آسیایی است. این فشارها وجود دارد که باید با وحدت از حق نظام دفاع کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری اظهار امیدواری کرد که نسل انقلاب بتوانند حافظان خوبی برای ارزش‌های نظام و تمامیت ارضی باشند. امروز جامعه ورزشی با آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای رهبری تجدید میثاق کرده است.

سلطانی‌فر افزود: در شرایطی که دشمنان عرصه را تنگ کرده است، ملت نشان داد مقابل تهدیدات مانند ۴۱ سال گذشته ایستاده‌اند و در ایام دهه فجر هم حضور خواهند داشت. ما راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن را داریم که رفراندومی برای ملیت نظام می‌بینیم و جامعه ورزش و جوانان هم در انتخابات دوم اسفند حضور گسترده خواهند داشت.

وی گفت:  با وجود همه مشکلاتی که دشمن به وجود آورده وحدت و انسجام خوب در کشور وجود دارد و مردم ما از اقشار مختلف آماده هستند تا با ایثارگری از آرمان‌های خودشان دفاع کنند. اطمینان دارم مردم قهرمان ایران که در ۴۱ سال گذشته‌ توانستند کارنامه خوب داشته باشند باز هم در میادین حضور خواهند داشت. 

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان

رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک در منطقه آسیای میانه، با حضور 6 بازیکن در تهران برگزار شد.

در این مسابقات امیرحسین هدایی، نیما عالمیان، سروش امیری نیا، مهدی معدن کن، حمیدرضا طاهرخانی و پویا دلواری حضور داشتند که در پایان، نیما عالمیان با شکست حریفان به مقام نخست رسید تا نماینده ایران در گزینشی المپیک شود.

 پیش از این نوشاد عالمیان برای حضور در گزینشی المپیک در آسیای میانه برگزیده شده بود. 

به این ترتیب برادران عالمیان دو نماینده کشورمان در این رویداد خواهند بود و برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان