Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@01:10:02 GMT

رمز پویا از 8 بهمن 98 اجباری می شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۰۲۳۱

به گزارش صدای ایران، رمز دوم ایستا (رمز دوم فعلی کارت‌های بانکی) از فردا (هشتم بهمن‌ماه) در بانک‌ها و موسسات اعتباری بطور تدریجی ظرف چند روز قطع می‌شود و فقط رمز دوم پویا (یکبار مصرف) قابل استفاده است.   طبق اعلام بانک مرکزی انجام خریدهای اینترنتی بدون حضور کارت تا سقف مجموع یک میلیون ریال برای هر کارت در هر ۲۴ ساعت با رمز دوم ایستا قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین‌ زمینه رمز دوم ایستای کارت‌های بانکی بانک‌های صادرات و پاسارگاد در روز هشتم و بانک‌های قرض‌الحسنه رسالت و ایران - ونزوئلا در روز دهم و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در روز دوازدهم بهمن‌ماه غیر فعال می‌شود.

بانک مرکزی اعلام کرده که قطع سرویس رمز دوم ایستا در سایر بانک‌ها نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
بر این اساس، مشتریان بانکی ظرف چند روز آینده نسبت به فعال‌سازی «رمز دوم پویا» از طریق مراجعه به وب‌سایت بانک خود یا خودپرداز یا شعبه بانک خود باید اقدام کنند.  

گفتنی است؛ مشتریان بانکی برای فعال‌سازی رمز دوم پویای پیامکی کافی است شماره تلفن همراه خود را در یکی از درگاه‌های بانکی تایید و پس از آن قادر خواهند بود با فشردن دکمه "دریافت رمز دوم پویا" در درگاه‌های پرداخت، رمز دوم پویا را از طریق پیامک دریافت کنند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رمز پویا رمز دوم کارت بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ایزوستیا، سفارت کشورمان در روسیه اعلام کرده که تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

در سایه تحریم‌های غرب که بعد از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین همانند کشورمان علیه مسکو نیز شدت گرفته، دو کشور به سمت تقویت روابط اقتصادی خود رفته اند.

میخائیل خاچاتوریان، استادیار دانشگاه اقتصاد مسکو، می‌گوید: حجم مبادلات تجاری دو کشور طی سال گذشته به ۴ میلیارد دلار رسید و در حوزه‌های نظیر تولید و فنی مهندسی امکان گسترش آن وجود دارد.

وی گفت، استفاده آزمایشی از «میر کارت» روسیه در ایران که به عنوان جایگزینی برای ویزا کارت و مستر کارد از سوی روس‌ها ایجاد شده تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز آغاز خواهد شد.

کد خبر 6086099 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!