Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:32:54 GMT

استقلال از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کرد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۰۲۴۱

استقلال از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین گام از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الکویت به یک پیروزی با ارزش دست یافت تا با روحیه‌ای خوب در دومین دیدار خود در این مرحله با تیم الریان دیدار کند.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: الکویت تیم خوبی است که از یکسری بازیکنان خارجی با کیفیت بسیار بالایی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما استقلال در این بازی آنقدر خوب بود که این تیم در نتیجه حرفی برای گفتن نداشته باشد. 

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: در چند صحنه کویتی‌ها می‌توانستند دروازه ما را باز کنند که حسینی با در خشش خیره کننده‌اش بازی را نگه داشت. شاید اگر یکی از آن توپها گل می‌شد سرنوشت این بازی تغییر می‌کرد.

مربی پیشین تیم‌های پایه استقلال در خصوص حضور شاهین طاهرخانی در ترکیب اصلی آبی پوشان گفت: این همان فرصتی است که ممکن است برای یک بازیکن جوان یکبار پیش بیاید و این بستگی به آن بازیکن دارد که از آن استفاده کند یا خیر. به نظر من طاهرخانی به بهترین شکل ممکن از این شانس استفاده کرد.

وی افزود: همین یک بازی آسیایی به اندازه یک فصل بازی در لیگ برای طاهرخانی تجربه بود. اگر بعد از این هم قرار باشد از این مدافع جوان استفاده شود، دیگر دست و دل سرمربی نمی لرزد و با خیالی راحت تر به او بازی می دهد. 

اصغرخانی در ادامه بیان داشت: بچه‌های استقلال باید این بازی را فراموش کرده و خیلی زود از نظر ذهنی برای دیدار با الریان آماده شوند. فوتبال قطر چند لِوِل بالاتر از فوتبال کویت است و بدیهی است که الریان حریف قدر تری نسبت به الکویت باشد. به خصوص که این بازی در خانه الریان است و بچه‌های ما سه روز قبل در یک بازی سنگین حضور داشته و سفرهای متعددی هم تا رسیدن به آن بازی تجربه می‌کنند. امیدوارم خستگی ناشی از این همه سفر و بازیهای پشت سر هم برای بازیکنان استقلال مشکل ساز نشود. 

کد خبر 4835644

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم الکویت ایوب اصغرخانی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان کنفدراسیون فوتبال آسیا کشتی آزاد تیم فوتبال تراکتور کاراته وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ۳ امتیاز بازی فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند و تلاش می‌کنیم با تمرکز کامل به این سه امتیاز دست پیدا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: قبل از هر چیزی عذرخواهی ویژه از مجری شایسته و توانمند فوتبال برتر کنم که طبق گفته ایشان صلاحدید این را ندارم در نشست خبری شرکت کنم. این نظر شماست و به جای اینکه در امور باشگاه دخالت کنید لطفا در برنامه‌تان از حق تیم‌ها دفاع کنید. در این فوتبال حداقل سررشته‌ای دارید و می‌دانید آفساید و پنالتی چیست!

وی ادامه داد: در جایگاه‌تان از حق تیم‌ها دفاع کنید و لازم نیست تشخیص دهید هاشمی‌نسب در کنفرانس خبری شرکت کند یا نه. روزی که قرار است قانون را علیه تیم ما تغییر دهند، آن وقت از تیم ما دفاع کنید. شما دوست خوب من هستید و به حق و شایسته روی آن صندلی نشسته‌اید و یکی دلایل نشستن‌تان روی آن صندلی توانمندی‌تان است، اما ممنون می‌شوم در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید.

وی با اشاره به دیدار تیمش با شمس آذر تصریح کرد: شمس آذر سال اول حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند و نمره قابل قبولی تا اینجا گرفته‌اند. تیم جوانی هستند که برخی از دیدارهای‌شان را انتحاری بازی کرده‌اند. در بازی رفت ۲ امتیاز از دست دادیم و می‌دانیم فردا بازی سختی داریم. ۳ امتیاز بازی فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تلاش می‌کنیم با تمرکز کامل به این ۳ امتیاز دست پیدا کنیم و بتوانیم در صدر جدول بمانیم. اگر قانونی وسط فصل عوض نشود و تیم دیگری نیاید صدر جدول را بگیرد. هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند. دل‌مان خوش است امثال مجری فوتبال برتر که تریبون دست‌شان است از حق تیم‌ها دفاع کنند، ولی درباره چیز‌هایی اظهارنظر می‌کنند که هیچ ربطی به آن‌ها ندارد.

هاشمی نسب در واکنش به این سوال که آن‌ها با تصور اینکه در بازی رفت دربی یک گل در خانه حریف زده‌اند در بازی برگشت به میدان رفت، گفت: اصلا چنین چیزی نبود، چون هفته پنجم با پرسپولیس بازی کردیم. اصلا فرض کنیم با این تصور بازی کردیم، پس از آن ۱۰ بازی دیگر هست. در صورتی این اتفاق می‌افتد که امتیاز‌ها مساوی شود و ما با توجه به اینکه در دربی رفت گل زده‌ایم آخر فصل تصمیم‌گیری شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آیا کسی می‌تواند ۱۰ بازی آینده را پیش‌بینی کند که تیم‌ها امتیازهای‌شان در پایان مساوی شود؟ اصلاً این سوال غیرمنطقی است. اصلاً چنین چیزی نبود که به آن فکر کنیم. هفته قبل ۳ امتیاز فاصله داشتیم و چنین چیزی را در نظر نداشتیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم