Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:09:53 GMT

لزوم تشکیل ستاد رفع موانع سرمایه گذاری در جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۰۳۰۱

لزوم تشکیل ستاد رفع موانع سرمایه گذاری در جزیره کیش

به گزارش خبرنگار مهر، نادرکشتکار در حاشیه بازدید مدیر عامل سازمان منطقه ازاد کیش از پروژه میکا مال، با بیان اینکه این پروژه یک ابر پروژه گردشگری است، گفت: پروژه میکا مال تا پایان پروژه حدود ۲ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد شد به اضافه هزینه مالی پروژه که شراکتی بین ما و بانک گردشگری تعریف و تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این پروژه نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات از بانک گردشگری اخذ شده و این طرح به صورت مشارکتی با بانک گردشگری انجام می‌شود به طوری که ارزش سهم بانک گردشگری در بورس بیش از ۸ هزار میلیارد تومان جهت عرضه اولیه کارشناسی شده است.

کشتکار با بیان اینکه مجموعه میکا به تنهایی قادر به جذب سرمایه گذار نبود، گفت: با بانک وارد مسائل اقتصادی و سرمایه گذاری شدیم، این مجموعه کتابچه‌های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری‌های هدفمند طراحی و چاپ کرد که مخاطبان آن دو گروه ایرانیان خارج از کشور و سرمایه گذاران خارجی بودند و در واقع برای کسانی طراحی شده بود که قصد برگشت سرمایه مناسب دارند.

دریافت ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای خریداران و بهره برداران غرفه‌ها

کشتکار با اشاره به اینکه فروشگاه‌های این مجموعه در مرحله سفید کاری به خریداران، بهره برداران و یا مستأجران تحویل داده می‌شود گفت: فضایی که قابلیت اجرای دکوراسیون دارد در این مجموعه ۸۴ هزار متر است که تا یک سال آینده اجرایی خواهد شد. این ۸۴ هزار متر قابلیت دکوراسیون دارد که ۴۷ میلیون دلار هزینه خواهد داشت حالا ما باید تسهیلات بلند مدت برای کسایی که می‌خواهند بهره برداری کنند ۵ ساله یا ۸ ساله تهیه کنیم که در این خصوص ۲۰۰۰ میلیارد تضمین از بانک گرفتیم که بتوانیم تسهیلات بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: یک اکواریوم با حجم ۱/۵ میلیون لیتر آب در این مجموعه در حال ساخت است که تنها برای جمعیت کیش و توریست‌ها طراحی نشده اصل مخاطبان آکواریوم دانش آموزان کشور هستند و اگر برنامه ریزی درست انجام نشود این پروژه با شکست روبرو می‌شود.

از شهریور سال ۱۳۹۹ تحویل غرفه‌ها را آغاز و تا پایان سال ادامه خواهیم داد

او گفت: شهریور سال آینده به صورت موقت غرفه‌ها تحویل بهره برداران خواهد شد، تمام نگرانی ما راه اندازی سیستم خنک کننده مجموعه تفریحی تجاری میکا مال بود که با همکاری شرکت آب و برق کیش، پنج مگا وات از ۱۵ مگاوات برقی که خریداری شده بود تا هفته آینده تحویل می‌شود.

کشتکار تصریح کرد: ابعاد کلی پروژه ۲۲ هزار متر مربع و ۳۵ هزار متر مربع مساحت زمین آن است ۸۶ هزار متر مربع فضای خالی است که برای اجاره مغازه و فضای تفریحی در نظر گرفته شده البته به صورت جداگانه ۱۸ هزار متر مربع فضا برای بخش تفریحی در نظر گرفته شده است و این نکته‌ای است که این مرکز خرید را از دیگر مراکز دیگر متمایز می‌کند بطوری که در این مال ۵ طبقه حدود ۶۰۰ مغازه در متراژهای مختلفی فضای تجاری خواهیم داشت.

وی گفت، تمرکز میکا مال بر این است که به صنعت توریسم کمک کند در دسته بندی مناطق تفریحی پروژه دسته‌ای را که ایجاد هیجان می‌کند مانند تله کابین، شهربازی و سینما دسته بعدی مناطق تفریحی شامل اکتشاف و سرگرمی است. جنگل بارانی، آکواریوم و دنیای اکتشاف که تمرکز آن بر دنیای کودکان و خردسالان است مرحله بعدی سطح زندگی پر تحرک است که شامل پاتیناژو بولینگ می‌شود و در انتها بحث تمدید قوا و آرامش مثل اسپا و کافه و رستوران خواهد بود.

کد خبر 4833904

منبع: مهر

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش جذب سرمایه گذاری بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به میزبانی سالن جلسات استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت دار فعلی آموزش و پرورش استان است، ابراز داشت: انتظار می‌رود با تشکیل ستاد پشتیبانی از آزمون تمامی امکانات لازم در این راستا فراهم شود.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی سطح مدارس استان باید توجه شود، ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه این مهم باید در دستور کار قرار گیرد

هاشمی در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط می‌بایست در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه ریزی شود.

وی افزود: به منظور ارتقا هر چه بیشتر شاخص‌های آموزشی باید جذب اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان مد نظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد خبر 6087722

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است