Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@21:14:42 GMT

واکنش احساسی مایکل جردن به درگذشت برایانت

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۰۳۹۰

واکنش احساسی مایکل جردن به درگذشت برایانت

اسطوره بسکتبال NBA واکنشی احساسی به درگذشت کوبی برایانت داشته است.

به گزارش مشرق، خبر درگذشت ناگهانی کوبی برایانت، جهان ورزش و مخصوصا بسکتبال را تحت تاثیر قرار داده است. بعد از شکیل اونیل، مجیک جانسن و آدام سیلور که کمیسیونر NBA است، اکنون مایکل جردن که در اواخر دوران حرفه ای اش با کوبی برایانت روبرو شده بود نیز به این اتفاق واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن بیانیه مایکل جردن آمده است:

من از خبر درگذشت کوبی و جیانا شوکه شده ام. کلمه ها نمی توانند بیانگر دردی باشند که احساس می کنم. من عاشق کوبی بودم، او مانند برادری کوچک برایم بود. ما عادت داشتیم که باهم صحبت کنیم و من شدیدا دلتنگ این صحبت ها خواهم شد. او حریفی قوی بود. یکی از برترین های بسکتبال و نیرویی خلاق بود. کوبی همچنین پدری فوق العاده بود که خانواده اش را عمیقا دوست داشت و افتخار زیادی به به عشق دخترش به بسکتبال می ورزید. به همسر کوبی، سازمان لیکرز و بسکتبال دوستان سراسر دنیا تسلیت می گویم.

منبع: طرفداری

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا بسکتبال مایکل جردن کوبی برایانت درگذشت واکنش ان بی ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل واکسینه شدند

عباس آغاز رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: در ششمین مرحله مایه‌کوبی طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل که به صورت رایگان توسط سه تیم عملیاتی و نظارتی از اول اسفند سال ۱۴۰۲ تا ششم فروردین امسال انجام شد، طیور بومی روستا‌های این شهرستان علیه این بیماری واکسینه شدند.

وی اضافه کرد: نیوکاسل یک بیماری ویروسی است و در زمان وقوع به دلیل سرعت بالای انتشار در جمعیت طیور صنعتی و بومی نمی‌توان درمان خاصی برای آن انجام داد از این‌رو برای پیشگیری از این بیماری باید تمام طیور واکسینه شوند.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد با اشاره به اینکه ورود تیم‌های دامپزشکی یک روز قبل از ورود به روستا از طریق شورای اسلامی اطلاع‌رسانی می‌شد، گفت: واکسیناسیون طیور علیه نیوکاسل به صورت آشامیدنی است و دارو اول صبح به آنها داده می‌شد.

وی از همکاری اهالی روستا‌های این شهرستان با تیم‌های مایه‌کوبی قدردانی کرد و افزود: انجام طرح‌های مایه کوبی بدون همکاری و همراهی اهالی روستا‌ها انجام نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • ببینید | واکنش متفاوت وزیر رئیسی به درگذشت سیاستمدار زن اصلاح‌طلب
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • حرف‌های احساسی یکتا ناصر به آزاده نامداری
  • واکسینه شدن ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل
  • عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش
  • ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل واکسینه شدند
  • واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس