Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور خارجه، گفت: بعضی سخنان منجر به دلخون شدن مردم می‌شود باید از آنها اجتناب کرد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد کولیوند در جلسه امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر امور خارجه، اظهار کرد: موضع‌گیری‌های بین‌المللی باید در مسیری قرار بگیرد که وحدت ملی را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از تفرقه جلوگیری کرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه با هفته ‌نامه اشپیگل گفت: بعضی موضع‌گیری‌ها منجر به دلخون شدن مردم می‌شود باید از این صحبت‌ها اجتناب کرد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در گفت‌وگو با نشریه اشپیگل در پاسخ به این پرسش که «آیا شما بعد از قتل سردار سلیمانی توسط ایالات متحده، امکان مذاکره با ایالات متحده را منتفی می‌دانید؟» گفته بود: خیر. من هرگز این احتمال را منتفی نمی‌دانم که افراد رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیات را بپذیرند. برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی در کاخ سفید حضور دارد. آن چه که اهمیت دارد، چگونگی رفتار آنها است. دولت ترامپ می‌تواند گذشته خود را اصلاح کند، تحریم‌ها را بردارد و به میز مذاکره بر گردد. ما هنوز در میز مذاکره باقی مانده‌ایم. آنها طرفی هستند که میز مذاکره را ترک کرده است. ایالات متحده، آسیب بزرگی به مردم ایران وارد کرده است. روزی خواهد رسید که آنها باید این آسیب را جبران کنند. ما شکیبایی زیادی داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدجواد ظريف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب

به گزارش جام جم آنلاین، تفرقه‌افکنان با تکیه بر ترویج سبک زندگی غربی در فضای مجازی، حساب ویژه‌ای را بر نسل نوجوان ایرانی باز کرده‌اند تا با استفاده از آن، جامعه را دچار اختلاف و شبهه افکنی کنند.   اوج این تلاشها در اغتشاسات سال ۱۴۰۱ و با پروپاگاندا بر روی یک دروغ رسانه‌ای رقم خورد و با فروکش کردن این التهابات، آنها دوباره دست به کار شده‌اند تا از حجاب، یک موضوع اختلاف برانگیز بسازند.   در فاز جدید اختلاف افکنی، تمرکز بر روی نخبگان و سیاستگذاران در ایران است تا آنها درباره شیوه‌های ترویج حجاب دچار اختلاف شده و از این رهگذر، فرصتی برای درگیری داخلی مهیا شود.   دشمنان ایران که در جریان منازعات اخیر نظامی، سبلی محکمی از کشورمان خورده‌اند، حالا امیدوارند با این اختلافات، از داخل به ایران ضربه زده و دوباره جنگی ترکیبی علیه کشور به راه بیندازند.   سناریوی تبدیل حجاب به موضوعی اختلافی، از دهه شصت تاکنون ادامه داشته است، اما جالب اینجاست، آنها که در سالهای آغازین انقلاب با رفتارهای تند و بی قاعده، التهابات در این موضوع را دامن می زدند، امروز مدعی آزادی پوشش شده و ادعا می‌کنند که حجاب از ضروریات دین نیست!   تندروهای دیروز، امروز نیز از سوی دیگری به تندروی روی آورده و همچنان در زمین اختلاف افکنی بازی می‌کنند.   این درحالیست که در تمام جهان، قانون فصل الخطاب اجماع نخبگان است و هر کسی تلاش کند زمینه را برای قانون شکنی فراهم کند، با اخطار دیگر نخبگان مواجه خواهد شد.   در زمینه حجاب نیز قوانین صریحی وجود دارد که از نخبگان و مجریان قانون انتژار می‌رود بند بند آن را به درستی اجرا کرده و ضمن پرهیز از رفتارهای غیرقانونی در زمینه حجاب، اجازه ندهند رسانه‌های غربی موج تازه دوقطبی سازی در کشور را کلید بزنند.   در ماجرای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ به خوبی معلوم شد که دود هرگونه ناآرامی خیابانی به چشم مردم می‌رود و هر تلاشی برای تکرار این دست شبهات اختلافی، خیانت به کشور و مستلزم ورود دستگاه قضایی است.

دیگر خبرها

  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد