Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وابستگان نظامی کشور‌های خارجی به منظور توسعه و گسترش مناسبات نظامی با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس)، از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کردند.

این بازدید به منظور توسعه و گسترش مناسبات نظامی در قالب دیپلماسی دفاعی و تبادل دانشجو و استاد بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) و دانشگاه‌های نظامی کشور‌های دوست و هم پیمان و همچنین معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی – پژوهشی دافوس ارتش برای پذیرش دانشجویان مهمان خارجی در دوره‌های فرماندهی عملیات، مدیریت دفاعی، آموزش زبان فارسی، دوره مدیریت بحران، مدیریت آموزشی و ژئوپلتیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در این بازدید، ضمن عرض خیر مقدم وخوش آمد گویی به وابستگان نظامی ۳۰ کشور خارجی و تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حادثه سقوط هواپیمای اکراینی گفت: این بازدید به منظور ارائه توانمندی‌های دافوس ارتش در زمینه آموزش به دانشجویان ایرانی وخارجی ومشاهده این آموزش‌ها از نزدیک پیش بینی شده است.

او خاطر نشان کرد: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تنها دانشگاه کشور در سطح نیرو‌های مسلح است که می‌تواند از کشور‌های دیگر دانشجوی مهمان بپذیرد و ما آمادگی توسعه روابط و همچنین آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی را داریم و آموزش زبان انگلیسی نیز در آینده نزدیک مد نظر ما قرار دارد.

فرمانده دافوس ادامه داد: ما افسران نظامی اساسا خواهان صلح هستیم، چون می‌دانیم که جنگ چقدر مذموم است به همین دلیل است که ما آموزش می‌دهیم و آموزش می‌بینیم که این خود یک بازدارندگی ایجاد خواهد کرد تا همه کشور‌ها بتوانند در صلح زندگی کنند و این در گرو توسعه ارتباطات علی الخصوص با کشور‌های دوست وهم پیمان است

در ادامه این بازدید ضمن برپایی جلسه پرسش وپاسخ، معاونین آموزش و پژوهش دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، گزارشی از فعالیت‌ها و دستاورد‌های آموزشی و پژوهشی ارائه کرده و در ادامه وابستگان نظامی از دانشکده‌های مختلف، کلاس‌های آموزشی وکتابخانه و موزه این دانشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دافوس ارتش وابستگان نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • استعفای رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل به دلیل ۷ اکتبر
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است