Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سیدعلی حسینی شهردار تربت‌جام گفت: به مناسبت  شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریالپروژه عمرانی کلنگ زنی خواهد شد.   او ادامه داد: اجرای کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی در خیابان شهید دهقان و شهیدبهشتی، مناسب‌سازی پیاده‌روی ضلع شرقی خیابان شهید بهشتی، روکش آسفالت خیابان شهید رجایی، آسفالت باندکندرو بولوار امام خمینی و خیابان قبا از پروژه‌هایی است که دردهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار تربت‌جام گفت: این دوره از شورا و شهرداری سعی شده به‌ صورت متوازن خدمات به همه نقاط شهر توزیع شود با توجه به اهمیت توسعه فضا‌های ورزشی و توجه به ورزش همگانی و همچنین ارتقای ورزش و سلامت محلات، دومین زمین ورزشی آماده بهره‌برداری است. این زمین در مجاورت بوستان اقاقیا واقع در بولوار معدآباد است و با تلاش همکاران در دهه مبارک فجر بوستان اقاقیا و همچنین زمین ورزشی برای استفاده ساکنان این محله به وسعت ۲۰۰۰ مترمربع افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام//س. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر شهرداری تربت جام پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه

امروز طرح هادی و آسفالت معابر ۹ روستا به صورت همزمان از روستای گوزگوند با حضور فرماندار شهرستان ارومیه و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی به افتتاح رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: برای اجرای این طرح ها ۱۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و قیر یارانه‌ای برای اجرای طرح هادی و آسفالت‌ریزی معابر این روستا‌ها صرف شده است.

علیرضا مقدم با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در واگذاری زمین برای احداث مسکن جوانان بیان کرد: در راستای تحقق اهدا زمین به جوانان و اهالی روستا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظر دارد با شناسایی زمین‌های ملی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به پهنه بندی زلزله و وجود خطرات طبیعی، اهالی روستان می‌توانند با استفاده از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی نسبت به مقاوم سازی و بهشازی منازل خود در‌جهت کاهش بلایای طبیعی اقدام کنند.

مقدم با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی در روستا‌ها هزینه زیادی در بردارد افزود: از اهالی می‌خواهیم که در حفظ و نگهداری از طرح‌های عمرانی بستر طرح هادی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال‌ها بازگشایی شد
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی