Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه علی بابا مرکز تماس جدید خود در گرگان را افتتاح کرد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ بازار نظرات - اخبار بازار -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم،  این مرکز تماس با هدف توسعه خدمات پشتیبانی، از اوایل بهمن ماه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل، به کاربران علی بابا خدمات مشاوره و پشتیبانی سفر ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته علی اکبر سلطانلو، مدیر ارشد پشتیبانی علی بابا: «مرکز تماس گرگان، فعالیت خود را با 21 نفر پرسنل آغاز کرده و اشتغالزایی برای 140 نفر را در برنامه خود دارد.» وی به توسعه مرکز تماس علی بابا در سایر شهرهای کشور نیز اشاره کرد و گفت: «در کنار توسعه خدمات پشتیبانی سفر و اشتغالزایی برای جوانان در شهرهای دیگر، کاهش مهاجرات به تهران و همچنین توزیع ثروت از اهداف راه‌اندازی مراکز تماس علی بابا در سایر شهرهای کشور است.»

علی بابا علاوه بر تسهیل روند خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل در سراسر دنیا، خدمات پشتیبانی متمایزی چون مشاوره تخصصی در زمینه سفر، پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته، راه‌اندازی سرویس‌های ویژه مانند سرویس کال‌بک، ایجنت کال‌بک، اعلام خودکار تاخیر پروازها و... را به خانواده بزرگ کاربران خود ارائه کرده است.

همچنین گروه علی بابا در کنار توسعه خدمات پشتیبانی با کیفیت با توجه ایجاد تعادل در کار و زندگی، باشگاه ورزشی بزرگ‌ترین مرکز تماس گردشگری کشور را روز شنبه، پنجم بهمن ماه با تجهیزات کامل، برای پرسنل گروه علی بابا افتتاح کرد.

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: این مرکز در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد. دکتر رضا آذریان افزود: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است. وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و موسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است. آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنان مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است. مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی عنوان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است. شایان ذکر است مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در سال ۱۳۹۷ با عنایت تولیت معظم وقت آستان قدس رضوی و با تجمیع دو مرکز مشاوره حرم مطهر و آستان مهر رضوی افتتاح گردید. این مرکز با هدف توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به نیاز‌های مشاوره‌ای زائران و مجاوران، مبتنی بر مدل‌های مشاوره و آموزه‌های دینی به ارائه خدمات می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد