Web Analytics Made Easy - Statcounter

این دانش‌آموز دوره دوم دبیرستان فرزانگان با ارایه اثر «سال تحویل» در بخش شعر این جشنواره توانست این مقام را کسب کند.

دومین جشنواره ملی ادبی نوجوان و جوان فردوسی با معرفی ۱۲ دانش‌آموز برگزیده کشوری و ۲ اثر قابل تقدیر در شهر اهواز به کار خود پایان داد.
دبیرخانه ملی دومین جشنواره ملی ادبی نوجوان و جوان فردوسی یک هزار اثر از دانش‌آموزان سراسر کشور دریافت کرده بود که پس از داوری آثار در نهایت ۱۲ اثر برگزیده و ۲ اثر قابل تقدیر شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره در بخش‌های مختلف شعر، داستان کوتاه و داستانک، مقاله ادبی و نثر شاعرانه و... برگزار شد.

رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش‌پژوهان جوان در دومین جشنواره ملی ادبی نوجوان و جوان فردوسی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در جشنواره فردوسی استعدادیابی می‌شوند، گفت: برگزاری این جشنواره کمک می‌کند تا مشخص شود دانش‌آموزان درچه بخش ادبی امکان فعالیت و تولید علم دارند.

 فاطمه مهاجرانی بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی کمک می‌کند که ظرفیت‌ها در بخش ادبی بیشتر فعال شوند.

وی گفت: یکی از موضوعات پردغدغه رهبر معظم انقلاب توجه و اهمیت دادن به فرهنگ و زبان فارسی است و این جشنواره کمک می‌کند دانش‌آموزان با ادبیات فارسی آشنا شده و آن را پاس بدارند.

مهاجرانی ادامه داد: این جشنواره همچنین کمک می کند تا موضوعات هویت‌دار و فرهنگی ایران مورد دقت قرار گیرد.

رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش‌پژوهان جوان ادامه داد: این جشنواره همچنین کمک می‌کند که آثار متعددی از شاهنامه فردوسی توسط دانش‌آموزان، در بخش‌های مکتوب و غیرمکتوب تولید شود.

هم اکنون ۱۱۴ هزار و ۱۹۵ دانش‌آموز در کل کشور در ۶۸۰ مدرسه سمپاد مشغول به تحصیل هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ادبیات دانش آموز دانش آموزان شاهنامه مدرسه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ جشنواره یک روزه کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین» با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز مقطع دوره اول در خانه رشد صهبا برگزار شد.

ناظمی موسس این مجتمع آموزشی با بیان اینکه دانش آموزان باید در مسیر رشد بگیرند گفت: باید در ۱۲ سال تحصیلی دانش آموزان برای زندگی آینده خود مهارت‌های مختلف را آموزش ببینند.

وی افزود: افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری، عزت نفس، اعتماد به نفس، حل مسئله، قدرت تفکر، مسئولیت پذیری و تعهد از مهم‌ترین آموزش‌هایی ست که به دانش آموزان داده می‌شود.

در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳این سومین نمایشگاه با موضوع کارآفرینی در خانه‌ی رشد صهباست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی