Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:53:03 GMT

مصوبه شورای شهر شیراز برای کاهش عوارض ساخت هتل

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۰۶۸۳

مصوبه شورای شهر شیراز برای کاهش عوارض ساخت هتل

سینا بنی‌زمانی دوشنبه در حاشیه جلسه فوق‌العاده کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک این شورا،با اشاره به تصویب لایحه‌ سیاست‌های تشویقی و توسعه‌ زیرساخت‌های صنعت گردشگری در شهر شیراز، اظهار داشت: این موضوع پس از بررسی در چندین جلسه کمیسیون با هدف تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری تهیه شد و پس از بررسی به تصویب صحن علنی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه توضیحات بنی‌زمانی که روابط عمومی شورای شهر شیراز در اختیار این رسانه قرار داد، در این مصوبه عوارض صدور پروانه‌ ساختمانی برای هر مترمربع زیربنای ناخالص تأسیسات گردشگری، نیم درصد BP (قیمت پایه عوارض منطقه ای براساس مترمربع برای هر ساختمان که به تایید کارشناسان رسمی دادگستری رسیده است) خواهد بود.

وی افزود: عوارض تراکم ساختمانی نیز برای این تأسیسات تا سقف ۲۲۰ درصد مساحت عرصه، به طور کامل معاف و بیش از آن مشمول ۱۲ درصد BP به ازای هر مترمربع زیربنای ناخالص خواهد بود.

بنی‌زمانی اضافه کرد: همچنین مطابق جدول مندرج در ماده ۲ این مصوبه، مساحت‌های معینی از فعالیت‌های جانبی ازجمله سالن رستوران، کافی شاپ، مغازه، سالن اجتماعات، محل برگزاری نمایشگاه، استخر و...، از پرداخت عوارض تراکم معاف خواهند بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 جدول روابط عمومی شورای شهر کمیسیون برنامه و بودجه گردشگری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان از تصویب بیش از ۵۰ مصوبه لازم‌الاجرا در نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان، به‌منظور توسعه و آبادانی شرق این شهرستان خبرداد.

 سیدرضا مرتضوی، شامگاه ششم اردیبهشت‌ماه و در حاشیه جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: سفر شورای اداری استان به شهرستان اصفهان در چند بخش برنامه‌ریزی شد. نخست بازدید از مناطق جنوبی شهرستان، در سفر دوم بازدید از برخی شهرک‌های شهرستان و امروز نیز سفر به شرق شهرستان اصفهان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی کرد: این سفر از ساعت ۶ صبح امروز با بازدید از مناطق براآن شمالی و جنوبی، قهجاورستان، زیار و سایر شهرها و روستاهای این منطقه آغاز شد.

 مرتضوی افزود: بازدید از پروژه‌های نیمه تمام، نقاط حادثه‌خیز و بررسی چالش‌های حوزه کشاورزی و صنعتی از جمله مواردی بود که در این سفر در دستور کار قرار گرفت.

استاندار اصفهان ادامه داد: دیدار و ملاقات مردمی از دیگر برنامه‌های شورای اداری استان در شرق شهرستان اصفهان بود و بیش از ۸۰ نفر از مردم این منطقه توانستند مسائل و مشکلات خود را با اعضاء شورای اداری استان مطرح کنند.

استاندار اصفهان متذکر شد: نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان نیز بیش از ۶ ساعت به طول انجامید و مسائلی که در سفر مورد بررسی قرار گرفته بود در این نشست مطرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شد.

 مرتضوی تعداد مصوبات تصویب شده در نشست شورای اداری استان را بیش از ۵۰ مصوبه عنوان کرد و گفت: این مصوبات لازم الاجرا بمنظور رفع چالش‌ها و توسعه شرق شهرستان اصفهان اتخاذ شد.

وی ادامه داد: تلاش شد مصوبات در بخش‌های مختلف با زمانبندی مشخص تصویب شوند تا در موعد مقرر با به ثمر رسیدن مصوبات شاهد رشد و آبادانی این منطقه باشیم.

استاندار اصفهان در خصوص مفاد مصوبات شورای اداری استان، بیان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز، اصلاح هندسی مسیرها، ایمن سازی و نصب علایم، روکش آسفالت، تعیین تکلیف طرح‌های کشاورزی نیمه‌تمام، تکمیل طرح‌های حوزه ورزش و جوانان، توجه ویژه به مسائل آموزشی و بهداشت و درمان از جمله مفاد مصوبات این نشست بود.

 مرتضوی متذکر شد: مسائل و چالش‌های سایر مناطق شهرستان اصفهان نیز در سفرهای آینده بررسی و در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • واکاوی ابعاد مختلف مصوبه اخیر مجلس برای تعطیلات آخر هفته