Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار ناظمی با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتوموبیلرانی حکم خود را به عنوان سرپرست این فدراسیون از مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها دریافت کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در این مراسم سیدمحمدشروین اسبقیان حکم  وزیرورزش و جوانان را به مازیار ناظمی به عنوان سرپرست جدید  فدراسیون موتورسواری و اتوموبیلرانی تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها ضمن تشکر از زحمات چهار ساله محمود صیدانلو رییس این فدراسیون گفت: "به هر حال تاکید وزیر ورزش این است که بلافاصله بعد از پایان دوره ریاست فدراسیون ها، سرپرست تعیین و مراحل انتخابات طی شود."

اسبقیان تاکید کرد: "ناظمی از مدیران تلاشگر و متعهد وزارت ورزش و جوانان است و برای او در این سمت آرزوی موفقیت داریم."

مازیار ناظمی هم با تشکر از زحمات صیدانلو در چهار سال گذشته گفت: "ایشان بسیار مدیر موفقی بوده و خوشحالم در فدراسیونی مسئولیت گرفتم که افراد توانمندی در آن هستند. "
او افزود: "ماموریت اصلی ما اینجا برگزاری انتخابات است و با مشورت دوستان هرچه سریعتر آن را در زمان مقرر برگزار  شود."

کد خبر 407757

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتومبیلرانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اتومبیلرانی سرعت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد

دهقان گفت: اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای نخستین بار به ورزش و جوانان استان تخصیص یافته است که می‌تواند به ارتقاء و پیشرفت این حوزه کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: انعقاد قرارداد با هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی، برگزارش برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و همایش‌های کشوری از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای این اعتبار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از تعیین و تکلیف طرح‌های عمرانی با پیشرفت ۷۰ درصد خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان وعده داده امسال با تخصیص اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۳ این طرح‌ها را به اتمام برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند