Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@04:28:42 GMT

دوره آموزشی انقلاب نور در دهه فجر برگزار می شود 

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۰۶۹۶

دوره آموزشی انقلاب نور در دهه فجر برگزار می شود 

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در نظر دارد به مناسبت دهه فجر دوره آموزشی انقلاب نور را برگزار کند.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر، گرامیداشت این ایام را امری مهم و ضروری برشمرد و گفت: امروز با توجه به تبلیغات سوء دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران، ضروری است که این انقلاب و اهداف شکل گیری آن برای نسل جدید به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان اضافه کرد: در همین راستا در نظر داریم در ایام دهه فجر، دوره آموزشی تحت عنوان انقلاب نور را برگزار کنیم که برنامه های این دوره آموزشی شامل بخش های قرآنی، سخنرانی، خاطره گویی، پخش فیلم و کلیپ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی می باشند.

وی با بیان این مطلب که طرح تلاوت نور به نیت سلامتی امام زمان(عج) در این دوره آموزشی اجرا می شود، عنوان داشت: برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و ظهور امام زمان(عج)، بصیرت انقلابی، سبک زندگی مهدوی و انقلاب در کلام امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) در دوره آموزشی انقلاب نور در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: دعوت از مبارزین دوران انقلاب به منظور بیان خاطراتی در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از اولویت های اصلی این دوره آموزشی است.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: در دوره آموزشی انقلاب نور، چند فیلم کوتاه از جشنواره عمار، کلیپ هایی با موضوع انقلاب اسلامی و سرودهای انقلابی پخش خواهد شد.

وی با اشاره به این که شرکت کنندگان در این دوره آموزشی نوجوانان و جوانان هستند، اظهار داشت: برگزاری مسابقات جزوه خوانی گل های نو شکفته با موضوع جوانان از منظر امام راحل و نیز برگزاری مسابقه جزوه خوانی حیات طیبه با محوریت گلچین سخنان رهبری با موضوع سبک زندگی اسلامی و انقلابی از دیگر برنامه های این دوره آموزشی است.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: در راستای برگزاری دوره آموزشی انقلاب نور، مسابقات ورزشی فوتسال ویژه شرکت کنندگان این دوره آموزشی نیز برگزار می شود.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در پایان ابراز داشت: اختتامیه این دوره آموزشی نیز برگزار خواهد شد و از برترین های آن تجلیل می شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر سامانه فهما ایام الله دهه فجر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مدیریت چرای دام در خاتم

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی مدیریت چرا‌ی دام با حضور کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و جمعی از بهره برداران، مرتعداران، همیاران طبیعت برگزار شد.   این دوره آموزشی با هدف افزایش آگاهی و مهارت دامداران و بهره برداران منطقه در خصوص مسائل مختلف چرا، شرایط و زمان مناسب ورود و خروج دام به مرتع، آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی، زمان مناسب بهره برداری، نحوه استفاده از مرتع متناسب با شرایط رویش و اکولوژی گیاهی در روستای قناتو شهرستان خاتم برگزار شد.   در پایان این دوره به سؤالات و ابهامات شرکت کنندگان در خصوص پروانه چرا و طرح‌های مرتعداری پاسخ داده شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان