Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:36:36 GMT

معترضان عراقی جاده پالایشگاه نفت را بستند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۰۷۲۶

معترضان عراقی جاده پالایشگاه نفت را بستند

 

به گزارش  تابناک به نقل از «بغداد الیوم»، معترضان همچنین با بستن چند مسیر دیگر از فعالیت ادارات دولتی در استان المثنی نیز جلوگیری کردند.

با وجود تقاضا و درخواست بسیاری از رانندگان تانکرهای حمل نفت، معترضان حاضر نیستند مسیر پالایشگاه را باز کنند که همین مساله سبب ترافیک و توقف دهها دستگاه خودرو حمل سوخت در مسیر سماوه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز در شهر "دیوانیه" فعالیت دانشجویان در دانشگاه "القادسیه"، تعدادی از مدارس ابتدایی و راهنمایی و ادارات دولتی به دلیل حضور معترضان تعطیل شد.

شهرهای بغداد، ناصریه، نجف، کربلا، کوت و دیوانیه از هفته گذشته و به دنبال دور تازه اعتراض ها در کشور عراق شاهد خشونت های بسیار بوده است.

منبع: ایرنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق پالایشگاه عراق معترضان عراقی عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی به ضرورت نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه-خدابنده- همدان در راستای تأمین ایمنی راه‌ها و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از سرعت غیر مجاز اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، این سامانه تا یک ماه آینده به صورت کامل راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: مسیر‌های دیگری در استان از قبیل جاده زنجان - بیجار، زنجان -دندی، ماهنشان و طارم نیز نیازمند نصب سامانه‌های ثبت تخلفات است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده نصب چنین سامانه‌هایی در محور قیدار به ابهر و زنجان به بیجار نیز تا ۲ ماه آینده انجام خواهد شد.

محمدی گفت: نصب این سامانه‌ها قطعا در ساماندهی ترافیک، افزایش ایمنی راه‌ها و پیشگیری از حوادث ناشی از سرعت غیرمجاز بسیار موثر است.

هم اکنون ۴۱ دستگاه نظارت تصویری، ۸۸ دستگاه ترددشمار و ۳۷ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیر‌های ارتباطی استان زنجان فعال است.

حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی و فرعی در استان زنجان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد