Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:51:30 GMT

کودکان معلول خدمات رایگان دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۰۸۴۵

کودکان معلول خدمات رایگان دریافت می‌کنند

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این جمعیت اعتبارات حمایتی برای ارائه خدمات رایگان یا ارزان‌تر به فرزندان معلولی که در مضیقه هستند را دارد.

شهرام میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر و آموزش و پرورش ظرفیت‌های قابل توجهی برای همکاری با یکدیگر دارند، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر به حتم در تلاش برای ارائه بهترین خدمات برای دانش‌آموزان استثنایی است؛ علاوه بر این ارائه خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی نیز در این جمعیت راه‌اندازی شده و فعال است و خانواده‌ها و جامعه هدفی که تاکنون خدمات این بخش را دریافت کرده‌اند، رضایت داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه ارائه خدمات کاردرمانی، گفتاردرمانی و فیزیوتراپی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مابین جمعیت هلال‌احمر و آموزش و پرورش استان زنجان منعقد شده است، افزود: این تفاهم‌نامه با هدف ارائه خدمات توانبخشی، در زمینه‌های کاردرمانی، گفتاردرمانی و فیزیوتراپی توسط هلال‌احمر برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه معرفی شده از سوی آموزش و پرورش است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان اینکه به زودی در شهرستان‌های خدابنده و خرم‌دره، بخش کاردرمانی راه‌اندازی می‌شود، عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در بخش‌های فیزیوتراپی می‌تواند خدماتی را برای فرهنگیان استان در شهرستان‌های خدابنده، طارم و زنجان ارائه دهد و این بخش در شهرستان خرم‌دره نیز به زودی فعال می‌شود.

میرزایی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر می‌تواند بعد از تعطیلی دانش‌آموزان از فضای مدارس برای ارائه آموزش کمک‌های اولیه و آموزش همگانی به اولیای دانش‌آموزان همان مدارس استفاده کند، خاطرنشان کرد: این دوره‌ها رایگان است که در صورت تحقق آن قشر زیادی از جامعه را می‌توانیم آموزش دهیم. در صورت تحقق این مهم و گسترش آموزش کمک‌های اولیه و آمورش همگانی در برابر مخاطرات در صورت وقوع حوادث، مطمئن هستیم که تعداد زیادی از اقشار مختلف جامعه این آموزش‌ها را آموخته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی

هادی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با استقرار در پایگاه امداد جاده‌ای در مسیر باخرز و همچنین حضور اعضای جوانان در ورودی شهر تایباد از مسیر مشهد، در حال ارائه خدمت به مسافرین نوروزی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد افزود: از جمله خدماتی که در این پایگاه ارائه می‌شود، ایجاد فضای دوستدار کودک، فضای آموزشی کمک‌های اولیه، خدمات امدادی و امدادرسانی است، همچنین این جمعیت در پایگاه‌های خود راهنمایی مسافرین را نیز بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر خود همراه مسافرین می‌داند، گفت: در همین راستا مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از پایگاه بین شهری شهید عباسیان و همچنین ایستگاه‌های مسافرین نوروزی هلال احمر تایباد بازدید کرد تا از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمت به هموطنان عزیز ما باشد.

رمضانی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر تایباد از ابتدای طرح نوروزی خود به ۱۲۶ نفر خدمات فرهنگی، ۲۵۱ نفر خدمات طرح بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، ۲۸۳ نفر خدمات فضای دوستدار کودک، ۲۴ نفر خدمات کمک‌های اولیه و ۳۷۲ نفر آموزش کمک‌های اولیه ارائه داده است.

کد خبر 6063876

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات توسط هلال‌احمر به بیش از ۴ میلیون نفر از هموطنان طی ۱۵ روز گذشته
  • پرحادثه‌ترین کوهستان‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳
  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی
  • خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی
  • هلال احمر ایلام به ۴۵ هزار نفر در طرح نوروزی خدمات ارائه داده است
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • آموزش فرهنگ خود امدادی به بیش از ۷ هزار نفر مسافر نوروزی در یزد