Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه اجرای شبکه خط انتقال آب در روستای آورزمان خبر داد.

محمد رضا ترکاشوند در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه امسال اقدامات مختلفی در حوزه های بهره برداری، رفع حوادث، طرح و توسعه، امور مشترکین و دیگر حوزه ها انجام شده است، گفت: خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مشترکین روستایی از دغدغه های مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در بازه زمانی یاد شده حفر چاه مکانیکی در روستاهای واشان و زیرابیه عملیاتی شد، افزود: در ۱۰ ماهه امسال ساخت مخزن و اجرای خط انتقال در روستای نمازگاه و ساخت مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی و اصلاح انشعابات در روستای حسین آباد شاملو نیز امکان پذیر شد.

ترکاشوند در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر چند پروژه نیز در روستاهای تابعه شهرستان ملایر در حال اجراست، اظهار کرد: ساخت مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی و اجرای خط انتقال روستای حسین آباد شاملو هم اکنون با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است ضمن اینکه اجرای شبکه خط انتقال روستای آورزمان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در دست اجرا است.

وی بیان کرد: اجرای پروژه ۱۵ کیلومتری خط انتقال در روستاهای علی آباد دمق و حسین آباد هم اکنون در دست انجام است ضمن اینکه طراحی چهار مجتمع آبرسانی ینگی کند، علی آباد دمق، الفاوت و سد اکباتان نیز در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر درباره مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه رفع حوادث نیز مطرح کرد: در این باره طی ۱۰ ماهه امسال ۱۸۹۳ مورد نشتی با صرف ۷۱۲ میلیون ریال مرتفع شد.

وی همچنین از فروش ۳۲۹ انشعاب و تعویض ۶۰۵ مورد کنتور معیوب با صرف ۹ میلیارد و ۹۶۰ ملیون ریال در بازه زمانی یاد شده خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاح پروژه چندمنظوره سد و نیروگاه «اومااویا» را که شاهکار مهندسان ایرانی در دل سریلانکاست،گفت: اجابت دعوت رئیس جمهور محترم سریلانکا و حضور در این‌ کشور برای بهره برداری از نماد دوستی دو کشور برای من افتخار آمیز است. آنچه از طرح بزرگ و چند منظوره سریلانکا مهم تر است تحقق اراده دو کشور ودو ملت است، که می خواهند رفاه و آسایش و بهتر زیستن را برای خود رقم بزنند .

رئیس جمهور با بیان اینکه تأمین مالی پروژه از سوی کشور سریلانکا و  نیروی فنی و مهندسی از سوی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، اظهار داشت: پیگیری این پروژه از سوی کشور دوست سریلانکا بود و انتقال علم و دانش ایرانی به سرزمین سریلانکا صورت گرفت.

وی ادامه داد: سد و طرح بزرگ اومااویا گرچه امروز به عنوان ابر پروژه بهره برداری می‌شود ولی آنچه مهم تر است همبستگی همدلی وهمراهی دوکشور وملت در آسیاست.

رئیس جمهور تصریح کرد: جمهوری اسلامی با توانمندی فنی ومهندسی که از آن برخودار است در بیش از ۲۰ کشور جهان طرح ها وپروژه های بزرگ برق و ابی را اجرایی می‌کند. 

آیت الله رئیسی ادامه داد: مغرب زمین می خواست القا کند که فقط دانش و تکنولوژی در اختیار آنهاست ولی دستان توانای متخصصین و دانشمندان ایرانی امروز نه فقط در ایران بلکه در سراسر قاره اسیا و در کشورهای منطقه کارهای بزرگی را  رقم زده و در حال رقم زدن است.

وی با بیان اینکه ما با کشورهای آسیایی و همسایه مستقل بنای توسعه مناسبات را داریم، اظهار داشت: ارتباط ایران و سریلانکا از جمله ارتباط با کشور آسیا و کشور همسو و مستقلی است که می‌تواند آینده درخشانی را برای دو کشور و دو ملت رقم بزند. 

رئیس جمهور تصریح کرد:دشمن نمی‌خواست ما پیشرفت کنیم اما ملت ما اراده کرد که پیشرفت کنیم.خواست و اراده ملت بزرگ ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند. 

وی خطاب به رئیس جمهور سریلانکا گفت: جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور سریلانکا شریک شود و همه تجربیات خویش را که نتیجه ۴۵ سال مجاهدت مردان و زنان ایرانی است با شما به اشتراک بگذارد. ما آمادگی داریم در پروژه‌های بزرگ سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی ایران در پیشرفت کشور سریلانکا شرکت کنیم.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: با کشورهای آسیایی و کشورهای همسایه و کشورهای مستقل بنای توسعه مناسبات داریم و ارتباط ایران و سریلانکا از جمله ارتباط با کشورهای آسیایی  همسو و مستقلی است که می‌تواند آینده درخشانی را برای دو کشور و دو ملت رقم بزند.

وی ادامه داد: من به صاحبان ادیان مختلف که در جلسه حضور دارند، مسلمانان، هندوها و همه صاحبان ادیان و جوانان سریلانکایی می‌گویم شما می‌توانید با اتکای به خداوند و با اعتماد به نفس و داشته‌هایی که خداوند مرحمت کرده راه پیشرفت را طی کنید.

رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه نظام سلطه به ملت ها القا می‌کنند این است که شما بدون حضور، دانش و مشارکت ما نمی‌توانید، این حرف القای استعماری - استکباری است و نظام سلطه از نظر ما مردود است.بدون تردید رفاه حال مردم سریلانکا رفاه حال مردم ما است زنده باد ایران، زنده باد سریلانکا.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی