Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:27:08 GMT

۲۲۹ کیلوگرم موادمخدر در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۱۰۷۴

۲۲۹ کیلوگرم موادمخدر در یزد کشف شد

سرهنگ علی افخمی افزود: در این ارتباط سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش روز دوشنبه  پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: متهمان قصد انتقال مواد یادشده را از جنوب و شرق کشور به تهران داشتند.

از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون افزون بر۲۷  تن انواع موادمخدر در استان کشف شد که گزارشی از تعداد دستگیرشدگان و خودروهای توقیف شده در اختیار رسانه ها گذاشته نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارند و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب، در برخی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

.روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های این استان تردد می‌کنند .

برچسب‌ها یزد انتظامی مبارزه با موادمخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد انتظامی مبارزه با موادمخدر یزد انتظامی مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۴ تن اموال قاچاق از انبار در جنوب تهران

سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری" در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده کهریزک شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تحقیقات انجام شده مشخص شد که تعدادی از قاچاقچیان، مقادیری مواد پتروشیمی خارجی را در انباری واقع در کهریزک، تخلیه و دپو کرده و تحت عنوان ضایعات مواد پلاستیکی به خارج از کشور ارسال می‌کنند.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که در نتیجه مشخص شد محل مذکور انبار کالای بازرگانی است که هیچ یک از کالا‌های آن در سامانه انبار‌ها ثبت نشده و با بسته بندی‌های غیرمجاز محصول به دست آمده را تحت عنوان ضایعات مواد پلاستیکی به کشور‌های همسایه قاچاق می‌کنند.

وی تصریح کرد: کالا‌های مکشوفه از این انبار ۶۴ تن مواد پتروشیمی (گرانول) بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی منتقل شد.

این مقام ارشد پلیس پایتخت در پایان با اشاره به این که کارشناسان، ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از سه و نیم میلیارد تومان اعلام کرده اند، اظهار داشت: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید و از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس
  • کشف ۶۴ تن مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • عاملان توزیع موادمخدر در اشنویه دستگیر شدند
  • کشف ۶۴ تن اموال قاچاق از انبار در جنوب تهران
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم تریاک در محور اهواز به کرخه
  • کشف ۳۸۰ کیلو تریاک در محور اهواز به کرخه
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران