Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیرالله رحمانی، مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قزوین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: پویش دانش‌آموزی کمک به سیل‌زدگان به عنوان نماد همبستگی و همدلی ملی، کمک به همنوعان در شرایط سخت و بروز حوادث غیرمترقبه یک وظیفه شرعی و دینی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی برای دانش‌آموزان، فرهنگ‌سازی در راستای نوع‌ دوستی و کمک‌رسانی به مردم در شرایط سخت است و امیدواریم  بتوانیم بخشی از آلام و مشکلات مردم  سیستان و بلوچستان را با کمک‌های خود جبران کنیم تا جایی که تجربه گذشته نشان داده که مردم قزوین، به خصوص دانش‌آموزان و فرهنگیان در سیل امسال گرگان هم اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، هم‌اکنون قزوین، البرز و زنجان به عنوان استان‌های معین در کمک‌رسانی به شهرستان قصرقند استان سیستان و بلوچستان انتخاب‌ شده و این کمک‌ها در قالب پویش سیل مهربانی در ۲ هزار و ۴۰۰  مدرسه استان جمع‌آوری و به این مناطق ارسال می‌شود.

رحمانی با بیان اینکه دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند اقلام مورد نیاز مردم در مناطق سیل‌زده را برای ارسال از طریق مدارس جمع‌آوری کنند، افزود: لوازم موردنیاز بهداشتی، نوشت‌افزار، خوراک، پوشاک، پتو و زیرانداز از جمله کمک‌های غیرنقدی به مردم این مناطق است.

این مسوول تاکید کرد: ساخت و بازسازی مدارس مناطق سیل زده نیز از جمله اولویت هایی است که امیدواریم با مساعدت خیران و تجمیع کمک‌های مردمی شاهد تحقق این امر ماندگار در آن مناطق باشیم.

استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش استان خوراک دانش آموزان سیل مشکلات مردم قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، از اول اردیبهشت ماه تا روز جمعه هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس استان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • نواخته شدن زنگ روز زمین پاک در مدارس همدان
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • نواخته شدن زنگ سلامت درمدارس چهارمحال وبختیاری
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق 
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس سیستان و بلوچستان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان