Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی گفت: مدیر موفق را مدیری می دانیم که رابطه خوبی با رسانه ها داشته باشد چرا که علاوه بر اعلام عملکرد خود، عملکرد نظام اسلامی را عنوان می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (دوشنبه 7 بهمن) در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر فارس با اشاره به اینکه بیان دستاوردهای نظام لازم است، گفت: کار اصحاب رسانه در این زمان که دسترسی به اخبار ساده شده، سخت شده و لازم است که دستاوردهای نظام را برای مردم اعلام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه مردم اخبار غیر مستند را دست به دست نکنند، اضافه کرد: فرهنگ رسانه ای شدن را باید به مخاطبین خود آموزش دهیم و در آن صورت تهدید فضای مجازی به فرصت تبدیل می شود.

 

وی با اشاره به اینکه سواد رسانه ای یکی از مهمترین مسائلی است که باید در دستور کار رسانه ها قرار گیرد، افزود: در 2 حوزه برنامه های ویژه دهه فجر و انتخابات کارهای خوبی در 4 حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی شکل گرفته است.

 

رئیس رسانه ملی در فارس با اشاره به اینکه در بخش صدا برنامه های مستند، نمایش، مصاحبه، گفتگو، ترانه های انقلابی، برنامه های ترکیبی و تامینی برنامه های خوبی شکل گرفته است، اضافه کرد: این برنامه ها در 29 سرفصل شکل گرفته است.

 

سهرابی با اشاره به اینکه در حوزه خبر گزارش های خبری خوبی طراحی کردند که پوشش خبری برنامه های دهه فجر و دعوت از کارشناسان نمونه آنست، تاکید کرد: در حوزه سیما برنامه های ترکیبی خانواده شکل گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه مدیر موفق را مدیری می دانیم که رابطه خوبی با رسانه ها داشته باشد چرا که علاوه بر اعلام عملکرد خود، عملکرد نظام اسلامی را عنوان می کند، یادآور شد: شهر در زمان دهه فجر باید تفاوت داشته باشد و شهرداری باید فضای شهری را در دهه فجر متفاوت کنند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما فهما رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما مسجد رویداد ملی فهما ستاد دهه فجر فارس صدا و سیمای مرکز فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل برنامه «به افق فلسطین» روی خط ۱۶۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  عوامل برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان ۱۶۲ رسانه ملی، به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش
  • ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • عوامل برنامه «به افق فلسطین» روی خط ۱۶۲
  • ارائه الگوی صحیحِ مستندهای موفق رادیویی