Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@16:07:27 GMT

محاکمه ۷ متهم مرتبط با پرونده "سحر تبر"

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۱۱۲۳

محاکمه ۷ متهم مرتبط با پرونده 'سحر تبر'

در ادامه رسیدگی به پرونده سحر تبر، که به‌واسطه عمل‌های متعدد زیبایی و گریم‌های مشمئزکننده و هنجارشکن، اقدام به جذب مخاطب در صفحه اینستاگرام خود می‌کرد، تعدادی از افرادی که او را تشویق به این کار می‌کردند نیز تحت پیگرد قرار گرفتند.

صبح امروز نیز ۷ نفر از افراد مرتبط با همین پرونده در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه محاکمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، سحر تبر به دلیل اتهاماتی مانند ترویج خشونت، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، توهین به حجاب اسلامی، گسترش اباحه گری و تشویق جوانان به فساد در دادگاه انقلاب محاکمه شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دادگاه سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت روز چهارشنبه گزارش داد ایرلند در حال آماده شدن برای شرکت در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه عالی سازمان ملل متحد است.

براساس گزارش این روزنامه مایکل مارتین معاون رئیس جمهور ایرلند گفت که پس از بررسی اینکه آیا ایرلند قادر به مداخله است یا خیر، به او اطلاع داده شد که مبنایی برای انجام این کار وجود دارد.

وی افزود که به کارکنان حقوقی خود دستور داده است تا «مداخله قانونی» را در پرونده آفریقای جنوبی در دادگاه بین‌المللی دادگستری دنبال کنند. مارتین در ادامه خاطرنشان کرد که او درخواست کار حقوقی بسیار جدی کرده است، زیرا آزمایش‌هایی که تحت کنوانسیون نسل‌کشی اعمال می‌شوند، آستانه کمی دارا هستند.

 به گفته وی، زمانی که آفریقای جنوبی پرونده خود را تشکیل دهد و کار‌های حقوقی بیشتر تکمیل شود، پرونده برای تصمیم گیری رسمی به دولت بازگردانده می‌شود.

 مارتین همچنین با اشاره به اینکه وضعیت به سرعت رو به وخامت در غزه اکنون به یک فاجعه انسانی تبدیل شده است، اعلام کرد که مهمترین نیاز‌های زندگی از ورود به غزه جلوگیری می‌شود و این آسیب و ویرانی بزرگ برای مردم و ساکنان غزه است.

 شایان ذکر است که دادگاه بین المللی در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴، در پاسخ به پرونده تشکیل شده توسط آفریقای جنوبی در دسامبر ۲۰۲۳، به صهیونیست‌ها دستور داد تا اقداماتی را برای جلوگیری از نسل کشی علیه فلسطینیان و بهبود وضعیت انسانی در نوار غزه اتخاذ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • شاهزاده سرین به اتهام توهین به مقدسات بازداشت شد