Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزاد سردارزاده گفت: از تعداد مذکور ۲ هزار و ۲۹ تماس به طور تلفنی و از طریق سامانه ۱۲۴ بوده و ۲ هزار و ۲۱۷ مورد هم به صورت کتبی و مابقی هم به طور حضوری انجام شده که ۲ هزار و ۷۵۰ مورد مصالحه بین شاکی و متشاکی و همچنین تخلف احراز نشده از مجموع شکایت‌ها در این بازه زمانی اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: طی ۲ ماه اخیر (آذر و دی) ۵۱ مورد گزارش شکایت در سامانه رصد ۱۰۰ قلم کالای اساسی هم ثبت شده که بطور اینترنتی پاسخ شاکیان داده شده البته افرادی که کتبی از تخلفات مشاهده شده خود از واحد‌های صنفی و غیرصنفی شکایت می‌کنند بیشتر پیگیر شکایتشان می‌شوند.

وی تاکید کرد: اکثر مردم از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش می‌دهند پیگیری آن را رها می‌کنند و تنها پنج تا ۱۰ درصد آن‌ها پیگیر شکایت خود هستند ضمن اینکه بیشتر این افراد از دادن شماره تماسی که نتیجه به آن‌ها ابلاغ شود نیز امتناع می‌کنند.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: کارشناسان و بازرسان این سازمان به محض ارائه گزارش از سوی مردم آن را دنبال می‌کنند و اگر تخلف عنوان شده احراز شود برای متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

سردارزاده یادآور شد: از مجموع شکایت‌های مردمی که در طی ۱۰ ماه منتهی به دی امسال اتفاق افتاد تنها یک هزار و ۴۸۵ فقره منجر به تشکیل پرونده برای متخلفان و ارجابه مراجع قضایی شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:سامانه تلفنی ۱۲۴ بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی را از این طریق اعلام کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکایت های مردمی تخلف اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی سلامت در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر مختاری افزود: هدف از اجرای مردمی سازی سلامت، طرح برون سپاری خدمات حوزه سلامت می‌باشد.


وی ادامه داد: این طرح از طریق سفیران سلامت و رابطین سلامت و آموزش‌های سلامت از طریق فضای مجازی توسط کارشناسان بهداشت و سلامت انجام می‌شود.


مختاری با اشاره به اینکه مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است، افزود: در برنامه‌های بهداشتی مردم باید مشارکت فعالی داشته باشند تا سلامت جامعه تضمین شود.


مردمی‌سازی سلامت می‌تواند به گسترش خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و کم برخوردار، همچنین افزایش دسترسی اقشار آسیب‌پذیر جامعه به این خدمات یاری رساند.

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • مردمی سازی سلامت در مهریز