Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، غلامرضا طاهری به عنوان رییس هیئت مدیره جایگزین حسین همتگیر شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من خوش‌بینم که اگر همین شش بانک مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرند، روزهای خوبی خواهیم داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیمان حدادی در حاشیه مراسم واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز یک روز تاریخی برای باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس است. هر کدام از بانک‌ها از مجموعه‌های توانمندی برخوردار هستند. بانک شهر به‌عنوان سهام‌دار اصلی است و قطعاً می‌توانیم از پتانسیل شهرداری در بحث زیرساختی استفاده کنیم. قطعاً همه بانک‌ها در حوزه‌های مختلف شرکت‌هایی دارند و در زمینه‌های مختلف می‌توانند به باشگاه کمک کنند.

وی ادامه داد: باید ببینیم سهامداران محترم در روزهای آینده درباره مدیریت باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت. نکته مهم این است که باشگاه پرسپولیس از امروز یک باشگاه خصوصی است. این باشگاه قطعاً می‌تواند در بحث درآمدزایی نسبت به گذشته قدم‌های جدیدی بردارد و شاید بروکراسی کمتری داشته باشد. به هر حال یکسری مقرراتی شامل شرکت‌های دولتی بود که کارهای ما را زمان‌بر می‌کرد. قطعاً سهامداران محترم باید در جریان باشند که هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس زندگی‌شان این باشگاه است و باید کسانی را انتخاب کنند که متخصص هستند.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

عضو هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: بعضی از هواداران نگران بودند که چرا سهام باشگاه پرسپولیس برای رد دیون به برخی بانک‌ها منتقل شده است. 10 درصد نقدی را که روز گذشته بانک‌ها واریز کردند،  بحث اینکه خرید نقدی باشد یا رد دیون در مالکیت باشگاه اثرگذار نیست. پس چه بهتر که این واگذاری برای رد دیون باشد، چون اگر قرار بود اقساط بعدی هم نقدی پرداخت شود باید بودجه کمتری برای باشگاه می‌گذاشتند. نکته مهم دیگر این است که قطعاً پول و شرایط مالی یکی از عوامل موفقیت تیم‌هاست، ولی پرسپولیس در سال‌های گذشته نشان داده با بدترین شرایط مالی هم توانسته است قهرمانی‌های متوالی داشته و آبروی فوتبال کشور باشد. خیلی از تیم‌ها بیشتر از پرسپولیس هزینه کردند ولی موفقیتی کسب نکردند. در تمام زمینه‌ها از جمله ورزش، مدیریت حرف اول را می‌زند. قطعاً نبود پول خیلی صدمه می‌زند، ولی این را هواداران بدانند که صرفاً پول عامل موفقیت نیست. من خوش‌بین هستم که اگر همین شش بانک مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرند روزهای خوبی خواهیم داشت، البته اگر این شش بانک با هم توافق کنند و مدیریت را به نهادی خارج از این بانک‌ها واگذار کنند. این شش بانک با هم به توافقاتی هم رسیدند که هر کدام از این بانک‌ها کدام یک از اعضای هیئت مدیره را تعیین کنند.

حدادی درباره بدهی پرسپولیس به بانک شهر توضیح داد: یک نکته دیگر این بود که گفتند چون پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این بانک آن را خریده است. فکر می‌کنم استقلال هم به بانک شهر بدهکار است و تسهیلاتی که دادند برابر بوده است. اقساط ما از سپرده‌ای که داریم واگذار می‌شود. وام دو میلیون دلاری ما هم قرض‌الحسنه هست. ما سعی می‌کنیم از این به بعد هم با همکاری سهامدارن از بانک مرکزی مجوز این را بگیریم که از سه و‌ نیم میلیون دلاری که در AFC داریم را دو میلیون دلارش را با بانک شهر تهاتر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. اگر قرار است تمدیدی با بازیکن و مربیان انجام شود باشگاه کارش را انجام می‌دهد. تعهدات مالی به بازیکنان و سایرین باید انجام شود. نکته اینجاست که باید ببینیم آیا تغییر مدیریتی خواهیم داشت یا خیر. با توجه به اینکه کمتر از دو ماه به پایان سال مالی و فصل لیگ برتر مانده است، فکر می‌کنم اگر تغییرات به بعد از این فصل موکول شود، با توجه به حساسیتی که در مقطع کنونی وجود دارد اثر بهتری داشته باشد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد با اوسمار عنوان کرد: درویش با او و مدیر برنامه‌اش صحبت کرده است و ان‌شاءالله در روزهای آینده نهایی می‌شود. موارد ورزشی را بیشتر آقایان بادامکی و درویش در جریان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲