Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ـ مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی ۴۱ عنوان برنامه در ۷۰۰ قسمت و 12 هزار دقیقه با پوشش دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، هفتم بهمن‌ماه در نشست خبری، اظهار کرد: براساس سنجش‌ها و ارزیابی‌های صدا و سیما در کشور، بیننده سیمای دنا به ۷۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد رسیده است.همچنین شنونده رادیو دنا با ۳۷.۶ درصدی، رشد محسوسی به نسبت پاییز ۹۷ را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه استان فعال نیازمند رسانه فعال است، افزود: لازم است از ظرفیت رسانه‌های تأثیر گذار و اثر بخش استفاده شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات پیش رو، اضافه کرد: این انتخابات اولین انتخابات بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب و چهل سالگی انقلاب است، همچنین باید نسبت به گفتمان سازی نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم.
رئوف سیاست صدا و سیما را حضور گسترده مردم در انتخابات ۹۸ دانست و تصریح کرد: ۵۵ برنامه در ۳۱۲ قسمت و ۱۱هزار دقیقه در این مدت تولید شده و تا زمان انتخابات این میزان به ۱۲ هزار و ۵۰۰ دقیقه خواهد رسید.
وی با بیان اینکه رسانه ابزار مهم در ایجاد وحدت ملی و افزایش مشارکت مردم در سرنوشت و افزایش ظرفیت‌های توسعه‌ای کارکرد مهمی دارد، ابراز کرد: شبکه دنا در این راستا نیز تولید محتوا را در دستور کار داشته است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تولید محتوای دهه مبارک فجر، از پیش بینی ۴۱ عنوان برنامه در ۷۰۰ قسمت و 12 هزار دقیقه با پوشش دهه مبارک فجر خبر داد و تاکید کرد: برنامه‌هایی با محورهای مختلف برای دهه مبارک فجر دیده شده است
رئوف بیان کرد: در تلویزیون برنامه‌ای تحت عنوان نفس تازه در خصوص انتخابات ۹۸ برگزار می‌کنیم و در این برنامه وظایف یک نماینده مجلس شورای اسلامی به بحث گذاشته می‌شود.
وی با بیان اینکه صدا و سیما همچنان مرجعیت رسانه‌ای خود را حفظ کرده است، یادآور شد: نقد منصفانه، سازنده و مشفقانه می‌تواند موجب پیشرفت هر جامعه‌ای شود بنابراین رسانه‌ها ما را بعنوان صدا و سیمای مرکز استان نقد کنند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رویکرد صدا و سیما بعنوان رسانه ملی در خصوص انتخابات مجلس یازدهم فراجناحی، کمک به حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم، تبیین جایگاه مجلس شورای اسلامی و تبیین نماینده شاخص انقلابی و معرفی نماینده کارآمد، اصلح، متخصص و انقلابی است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی دهه فجر انتخابات صداوسیما قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، چهارم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس رادیو ست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی