Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@17:42:41 GMT

نمایش مذهبی «فرزند آدم» به روی صحنه می‌رود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۱۳۵۶

نمایش مذهبی «فرزند آدم» به روی صحنه می‌رود

کانون خبرنگاران نبأ ــ نمایش مذهبی «فرزند آدم» به کارگردانی راضیه رفیع‌زاده در فرهنگ‌سرای فردوس به روی صحنه می‌رود. به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نمایش مذهبی «فرزند آدم» به نویسندگی و کارگردانی راضیه رفیع‌زاده و به‌مناسبت ایام شهادت بانوی آب و آیینه حضرت فاطمه زهرا(س)، سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه، ساعت 18 در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایش درباره سؤال‌های بشر در دوره‌های مختلف تاریخ ایران است که نمی‌دانند پاسخ آن‌ها را باید از چه کسی بگیرند، تا اینکه متوجه می‌شوند که راه‌گشای اصلی خداوند متعال و اهل بیت(ع) هستند و با ظهور امام زمان(عج) به تمامی سؤالات آنان پاسخ داده خواهد شد و بشر به سعادت حتمی و حقیقی خواهد رسید.
علاقه‌مندان برای تماشای رایگان این نمایش می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهیدسلیمی جهرمی مراجعه کنند.
مریم علیزاده انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نمایش فرزند آدم فرهنگسرای فردوس ایکنا کانون نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار،   پیش از این در چهاردمین جشنواره بین المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه  در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.   

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.  
در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • مسعود ده‌نمکی: با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم!
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت