Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد مسعود زاهدیان در نشست سراسری رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار داشت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان را تبریک و تسلیت می گویم و ان شاء الله به برکت جانفشانی و تلاش همه نیروهای مسلح امنیت پایداری برای کشور فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: از ابتدای سال تاکنون ۷۰۳ تن انواع مواد مخدر به همت نیروهای این پلیس کشف شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۸ درصدی دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اولویت‌های مأموریتی این پلیس ادامه داد: توسعه فعالیت‌های اطلاعاتی (اشراف اطلاعاتی) به ویژه در حوزه فضای سایبری، مقابله با کشت و تولید مخدرهای سنتی، مقابله با ورود، ترانزیت، عرضه و توزیع انواع مخدر و روان گردان در مرزها و سطح کشور، دستگیری خرده فروشان، جمع آوری معتادان متجاهر و پاک سازی نقاط آلوده از جمله اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های مبارزه با مواد مخدر و روان گردان‌ها با تاکید بر تجهیزات آزمایشگاه‌ها، به کار گیری تجهیزات نوین و پهپادی در فرایند مقابله، توسعه اقدامات بین المللی و منطقه‌ای در این حوزه و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در مصرف مواد مخدر و روان گردان در محیط‌های هدف از جمله خانواده، مراکز آموزشی، محلات و محیط‌های کار از دیگر راهبردها است.

سردار زاهدیان با بیان اینکه ۷۰ درصد کشفیات مواد مخدر مبنای اطلاعاتی دارند، ادامه داد: برنامه‌های آموزشی و پیشگیرانه را با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی دنبال و اجرایی می‌کنیم، به گونه‌ای که تا امروز بیش از ۲ میلیون آموزش چهره به چهره توسط کارشناسان این پلیس صورت گرفته است و بر پاک سازی محیط‌های پیرامون مدارس از مواد مخدر تاکید ویژه ای داریم.

وی با اشاره به طرح‌های تهیه شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تشریح کرد: تهیه و تدوین طرح جامع و راهبردی تشدید مبارزه با مواد مخدر، تهیه و تدوین طرح فراگیر تشدید برخورد با آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و برخورد با توزیع کنندگان خرد مواد مخدر در سراسر کشور، تهیه و تدوین طرح هوشمندسازی ایستگاه‌های ایست و بازرسی و … از جمله طرح‌های این پلیس است.

کد خبر 4836572

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاسم سلیمانی مواد مخدر شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران بارش برف محسن هاشمی مناطق سیل زده کشور کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی سیدابراهیم رئیسی سیل سیستان و بلوچستان آلودگی هوا سازمان تامین اجتماعی تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل