Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی-معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات توسط روستاییان این استان خبر داد و گفت: این نهاد تنها منبع ثبت زکات پرداختی در استان است.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمدعلی اکبریان اظهار داشت: زکات جمع‌آوری‌شده در بخش‌های عمرانی، کمک‌های جهیزیه، کمک معیشتی، درمانی، فرهنگی و آموزشی، مسکن محرومین و پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه مؤدیان زکات می‌توانند از طریق شورای زکات محل، نسبت به پرداخت زکات مال خود اقدام کنند، ادامه داد: همکاری مؤدیان در اعلام زکات پرداختی خود به دبیرخانه شورای زکات و ثبت آن، عاملی در تشویق مردم در عمل به این واجب الهی و همچنین رشد جایگاه استان در کشور می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان زکات پرداختی در خراسان شمالی کمتر از ظرفیت تولیدی کشاورزی و دام‌پروری است که امید است باهمت مؤدیان شاهد رشد صددرصدی زکات هم استانی‌های عزیز باشیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرداخت زکات کمیته امداد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ کسب جایزه ملی در جشنواره شعر دفاع مقدس و کنشگری به هنگام در رویداد‌ها و بزنگاه‌های مختلف از دلایل انتخاب این شاعر انقلابی به عنوان چهره هنر سال عنوان شد.
آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره هنر انقلاب در خراسان شمالی امروز در مجتمع ایثار بجنورد برگزار و مرضیه براتی (شاعر) به عنوان چهره سال هنر انقلاب خراسان شمالی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • معرفی چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی
  • تکمیل کننده جشن شکرگزاری گندم پرداخت زکات است
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن