Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-20@03:00:13 GMT

به ایرلاین‌های خارجی التماس نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۱۴۰۹

به ایرلاین‌های خارجی التماس نمی‌کنیم

تین نیوز

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: برای بازگشت ایرلاین‌های خارجی به ایران التماس نمی‌کنیم آن‌ها هم در کشور ما منافعی داشتند، حالا که رفته‌اند باید برای‌شان ضوابط و شرط بگذاریم. اینطور نمی‌شود که با هر اتفاقی برنامه‌های پروازی ایران را متوقف یا تعلیق کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، حرمت‌الله رفیعی در مراسم رونمایی از پوستر سیزدهیمن نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران که روز دوشنبه هفتم بهمن‌ماه در یکی از هتل‌های تهران برگزار شد، اظهار کرد: گردشگری ما با عقب‌گرد چند ایرلاین از بین نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های هواپیمایی که ایران را ترک کردند در این کشور منافع داشتند که مانده بودند، مگر می‌توانند برای همیشه از ایران صرف‌نظر کنند اما حالا که این رفتار را انجام داده‌اند ما از وزارت راه می‌خواهیم ضوابط و شروطی را تعیین کنند تا اگر آن شرکت‌ها در صورت تمایل به بازگشت، شرایط آسانی برای تعلیق و توقف پروازهای ایران نداشته باشند.

وی افزود: ما برای برگشتن این شرکت‌های هواپیمایی التماس نمی‌کنیم، ناوگان هوایی خوبی داریم که از طریق آن به برخی مسیرها می‌توان دسترسی پیدا کرد.

او سپس با انتقاد از برخی لوایح و قوانین وضع شده برای گردشگری از جمله مالیات خروج از کشور، اظهار کرد: دولت باشد شب و روزش را برای دفاع از گردشگری بگذارند. آیا نمایندگان می‌دانند چه لوایحی را مصوب می‌کنند. از کشورهای دیگر باید یاد بگیریم که چقدر برای صنعت گردشگری‌شان امکانات مهیا می‌کنند. یارانه می‌دهند تا این صنعت را رونق دهند، ولی ما چه کار می‌کنیم تا می‌خواهیم کاری انجام دهیم این صنعت جان بگیرد، چوب لای چرخ ان می‌گذارند. متاسف می‌شویم برخی کارهای ناپخته انجام می‌شود، آن هم از سوی مسؤولانی که مدعی گردشگری هستند.

رفیعی ادامه داد:‌ گردشگری مثال آن است که در عزا و عروسی ذبح کرده‌اند و اجازه نداده‌اند در جایگاه واقعی خود قرار گیرد. هنگام انتخابات که می‌شود بهترین شعارها به گردشگری ربط دارد اما وقت عمل چه کاری انجام می‌دهند؛ مالیات‌های اضافه وضع می‌کنند!

رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: ارزیابی بر این است که گردشگری ایران با شرایط تحمیلی دو سه هفته اخیر، یک سال زمان نیاز دارد تا به حالت قبل برگردد، اما بعید می‌دانم چنین باشد چون ما در کنار بخش دولتی می‌ایستیم و تلاش می‌کنیم بازگشت آن در سریع‌ترین زمان اتفاق افتد.

رفیعی در عین حال نسبت به جایگاه اختصاص یافته به گردشگری در نمایشگاه تهران به دنبال اضافه شدن صنایع دستی معترض شد اما در ادامه اظهار کرد: آژانس‌های مسافرتی با همه توان در این نمایشگاه حضور دارند و قرار است همایش بزرگی را در جریان این نمایشگاه برگزار کنند تا به رونق آن کمک شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری اسرائیل در پی حمله گسترده ایران از هم پاشید

به گزارش جماران به نقل از المیادین، رسانه های اسرائیلی فاش کردند که بخش گردشگری اسرائیل در پی تنش اخیر این رژیم با ایران به شدت آسیب دیده است و هیچ کس از این بخش سخنی به میان نمی آورد.

«آویو پوشینسکی» مشاور رسانه ای سابق «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر تأکید کرد که در پی لغو پروازها و توقف فعالیت شرکت های هواپیمایی در سرزمین های اشغالی گردشگری اسرائیل محو شده است.

پوشینسکی در گفت و گو با شبکه 12 تلویزیون اسرائیل  گفت:« خود سخن گفتن از پاسخ به حمله ایران باعث تضعیف اسرائیل می شود و می تواند خسارت های زیادی برایش به بار  آورد.»

 

دیگر خبرها

  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • گردشگری اسرائیل در پی حمله گسترده ایران از هم پاشید
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها آنهم با جوانان خودمان بردارید /ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید
  • معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران