Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الریان قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ابتدا به کلیه حاضران در این کنفرانس مطبوعاتی سلام می‌کنم. آرزو می‌کنم مصاف با الریان یک بازی خوب باشد. دوست دارم قبل از آغاز سوالات شما خبرنگاران، درباره یک نکته صحبت کنم. قبل از بازی با الکویت هم گفتم که من به عنوان سرمربی استقلال و همه بازیکنانم، هنوز دلیل قانع کننده‌ای از AFC نشنیده‌ایم که چرا بازی قبلی ما در دوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: من و بازیکنان استقلال به تصمیم AFC احترام گذاشتیم و راهی دوبی شدیم ولی بیشتر به هوادارانمان احترام گذاشتیم و به خاطر آن‌ها راهی دوبی شدیم. اگر AFC از مشکلات ایران خبر داشته و آن بازی را در دوبی برگزار کرده، حتما AFC از مشکلات پروازی میان کشورهای امارات و قطر هم خبر دارد. بازیکنان من بعد از بازی دو پرواز کرده‌اند تا به قطر برسیم. این اتفاق در کمتر از ۲۴ ساعت رخ داده است. من ۲۰ سال است که در این منطقه بازی کرده‌ام و از AFC جز صلح و دوستی و برابری ندیده‌ام. 

مجیدی درباره رویارویی با الریان افزود: تیم الریان، تیم بسیار خوبی است. بازی‌های این تیم را با دقت بررسی کرده‌ایم. درست است که در چند بازی‌ اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است اما آن‌ها تیم بسیار منسجمی هستند. امیدوارم بازیکنان استقلال با وجود خستگی، بتوانند مثل بازی قبلی بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند.

فرهاد مجیدی در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره بازی فردا و اینکه آیا استقلال نسبت به سال گذشته ضعیفتر شده، گفت: به هیچ وجه استقلال ضعیفتر نشده است. استقلال امسال با آقای استراماچونی شروع کرد و مشکلاتی به وجود آمد که ایشان نتوانستند ادامه دهند. استقلال سه بازی را بدون سرمربی انجام داد ولی شما بدانید که این تیم یکی از بهترین تیم‌های تاریخ باشگاه استقلال است. استقلال تیمی است که دوبار قهرمان آسیا شده و در بهترین شرایط هم استقلال همیشه استقلال است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شناخت نسبت به لیگ و باشگاه های قطری گفت: چیزی که در حال حاضر در باشگاه‌های قطری میبینم چه الریان، الغرافه یا السد، این است که همیشه در حال پیشرفت هستند. فکر می‌کنم برنامه‌ریزی خوبی در فوتبال قطر شده است و پیشرفت را در تیم های قطری می‌بینیم. حتی زمانی که سرمربی تیم امید ایران بودم، بازی‌های تیم امید قطر را نگاه می‌کردم و متوجه پیشرفت نسبت به گذشته شدم. آرزوی موفقیت می‌کنم برای فدراسیون قطر و امیدوارم جام جهانی را به بهترین نحو انجام دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران الریان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود

سردار پاسدار مظاهر مجیدی  به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران در نشست صمیمی با مدیران مسئول رسانه‌های استان همدان گفت: هنگام انجام عملیات والفجر هشت کارشناسان نظامی حامی رژیم بعثی و استکبار جهانی مدعی این بودند که انجام این عملیات به علت وجود مانع طبیعی بزرگی با عنوان «اروند رود» ناممکن و محال است.

او گفت: با این وجود رزمندگان اسلامی عملیات والفجر هشت این عملیات غرور آفرین را به بهترین شکل ممکن انجام داده و در کمال ناباوری کارشناسان نظامی منطقه فاو را فتح کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان همچنین گفت: بعد از حمله رژیم جعلی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران، رهبر فرزانه انقلاب فرمودند این رژیم تنبیه می‌شود، اما کارشناسان رژیم صهیونیستی به همراه حامیان این رژیم و ناتو مدعی بودند که ایران به هیچ عنوان عملیات نظامی انجام نمی‌دهد.

سردار مجیدی گفت: آنان همچنین بر این باور بودند در صورت انجام عملیات نظامی از سوی ایران، این عملیات به صورت ضعیف و از خاک یکی از کشور‌های منطقه صورت می‌گیرد.

او گفت:ما بر اساس تدبیر مسوولان، همانجایی که دشمن به کنسولگری ایران حمله کرده بود مورد ضربه رزمندگان اسلام قرار گرفت.

سردار مجیدی گفت: رژیم صهیونیستی همه ظرفیت اطلاعاتی و تسلیحاتی خود را برای جلوگیری از حرکت نظامی ایران پای کار آورده بود، اما اراده بر این بود که ضربه‌ای سخت به این رژیم وارد شود.

او گفت: همواره در عملیات‌ها زمان و مکان عملیات بازگو نمی‌شود، اما پیش از انجام عملیات وعده صادق این موضوع اطلاع رسانی شد و پهپاد‌های ایران حدود سه ساعت در فراز آسمان و جلوی دیدگان دشمن حرکت کرد بنابراین همه توان اطلاعاتی و نظامی دشمن پای کار بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: این حرکت بزرگ و غرور آفرین زمانی اتفاق افتاد که خواست عمومی، مردم و رزمندگان منطقه انجام انتقام بود و بدنبال آن دشمنان این ملت از دست رزمندگان سیلی خوردند.

سردار مجیدی گفت: این عملیات و حماسه بزرگ بار دیگر امید را در دل مشتضعفان، مردم و جبهه مقاومت زنده کرد.

اوگفت: امام راحل با درایت و آینده نگری، سپاه و بسیج را در آغازین روز‌های شکل گیری انقلاب راه اندازی کردند تا با بهره گری از ظرفیت مردم نظام را حفظ کند که امروز شاهد این مهم هستیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: اگر سپاه پاسداران و بسیج به حد کمال و تاثیر گذاری در منطقه رسیده و قدرت بالای بازدارندگی سپاه را شاهد هستیم این مهم نتیجه نگاه رهبر معظم انقلاب و هدایت‌های داهیانه ایشان است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران