Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه مجازی تقریب،  حجت الاسلام و المسلمین علی خیرخواه رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور، در نشست رسانه ای ستاد خبری فجر استان گلستان با بیان اینکه، محافل قرآنی یک از برنامه هایی است که می تواند در دهه فجر اثرگذار باشد، گفت: با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کاروان قرآنی در سطح استان با بهره گیری از قاریان کشوری و بین المللی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه گردهمایی امامان جمعه در ایام دهه فجر نیز در نظر گرفته شده است، افزود: در برنامه های دهه فجر تلاش شده که همه اقشار مختلف استان گلستان را در نظر بگیریم و برنامه های دهه فجر را بر اساس تقریبی دنبال کنیم.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور تصریح کرد: ۴۸ برنامه در ایام دهه فجر از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور پیش بینی شده است که در این برنامه اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام خیرخواه با بیان اینکه تلاش کردیم که برنامه هایی دهه فجر خودجوش و مردمی باشد، افزود: برگزاری جشن دانش آموزی با هماهنگی آموزش و پرورش در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده و یکی از برنامه هایی که در این ایام برگزار خواهیم کرد همایش تجلیل از مساجد شاخص اهل سنت در استان گلستان است.

وی افزود: از دیگر برنامه های شاخص مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در ایام الله دهه فجر نکوداشت چهره های فرهنگی و علمی اهل سنت می باشد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مراسم شکرانه تحقق "وعده صادق" امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، حجت‌الاسلام‌ سید محسن محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: تحقق وعده صادق و انتقام غرورآفرین از رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل به‌خاطر حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، موجی از جشن و سرور را در میان ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا و مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی ایجاد کرده است.

وی افزود: با تقدیر از اقدام به حق، قانونی و شجاعانه سپاه مقتدر با همکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مردم عزیز و انقلابی ایران امشب هم‌زمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت حق و تقدیر از این اقدام انقلابی، برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و غزه دست به دعا برخواهند داشت.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: مشارکت مردمی در برگزاری مراسم جشن و شکرگزاری در میادین و اماکن محوری و مقابل مساجد و تجدید میثاق با شهدای جبهه مقاومت چون شهیدان سلیمانی در کرمان، طهرانی مقدم در تهران، زاهدی در اصفهان، همدانی در همدان، اسکندری در خوزستان و سایر شهیدان سرافراز مقاومت و فضاسازی مناسب تبلیغی در سطح شهرها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»

حجت‌الاسلام‌ محمودی بیان کرد: تجمع امروز علما و روحانیون تهران ساعت 15 در مدرسه مروی و اجرای برنامه ویژه در خیابان ایران و مراسم ویژه در مدارس را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از پیشکسوتان فرماندهی آماد و پشتیبانی شمال‌غرب ارتش
  • برگزاری همایش عطارشناسی «آواز به عشق در جهان خواهم داد» در نیشابور
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است
  • چهره‌های شاخص هنر انقلاب اسلامی لرستان تجلیل شدند
  • تجلیل از هنرمندان شاخص هنری لرستان
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • اجرای مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور
  • برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور
  • برگزاری همایش همگانی سبک زندگی سالم در بافق
  • مشرف شدن بیش از ٨هزارو ۶۰۰ نفر به حرم مطهر رضوی در طرح از افطار تا سحر