Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر AFC از مشکلات ایران خبر داشته و آن بازی را در دوبی برگزار کرده، حتما AFC از مشکلات پروازی میان کشورهای امارات و قطر هم خبر دارد.

به گزارش سایت باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با الریان اظهار داشت: ابتدا به کلیه حاضران در این کنفرانس مطبوعاتی سلام می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزو می‌کنم مصاف با الریان یک بازی خوب باشد.

دوست دارم قبل از آغاز سوالات شما خبرنگاران، درباره یک نکته صحبت کنم. قبل از بازی با الکویت هم گفتم که من به عنوان سرمربی استقلال و همه بازیکنانم، هنوز دلیل قانع کننده‌ای ازAFC نشنیده‌ایم که چرا بازی قبلی ما در دوبی برگزار شد. من و بازیکنان استقلال به تصمیم AFC احترام گذاشتیم و راهی دوبی شدیم ولی بیشتر به هوادارانمان احترام گذاشتیم و به خاطر آن‌ها راهی دوبی شدیم.

اگر AFC از مشکلات ایران خبر داشته و آن بازی را در دوبی برگزار کرده، حتما AFC از مشکلات پروازی میان کشورهای امارات و قطر هم خبر دارد. بازیکنان من بعد از بازی دو پرواز کرده‌اند تا به قطر برسیم. این اتفاق در کمتر از ۲۴ ساعت رخ داده است.

من ۲۰ سال است که در این منطقه بازی کرده‌ام و از AFC جز صلح و دوستی و برابری ندیده‌ام.

وی در خصوص شناختش از الریان قطر گفت: تیم الریان، تیم بسیار خوبی است. بازی‌های این تیم را با دقت بررسی کرده‌ایم. درست است که در چند بازی‌ اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است اما آن‌ها تیم بسیار منسجمی هستند. امیدوارم بازیکنان استقلال با وجود خستگی، بتوانند مثل بازی قبلی بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند.

فرهاد مجیدی در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره بازی فردا و اینکه آیا استقلال نسبت به سال گذشته ضعیفتر شده، گفت: به هیچ وجه استقلال ضعیفتر نشده است. استقلال امسال با آقای استراماچونی شروع کرد و مشکلاتی به وجود آمد که ایشان نتوانستند ادامه دهند. استقلال سه بازی را بدون سرمربی انجام داد ولی شما بدانید که این تیم یکی از بهترین تیمهای تاریخ باشگاه استقلال است. استقلال تیمی است که دوبار قهرمان آسیا شده و در بهترین شرایط هم استقلال همیشه استقلال است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شناخت نسبت به لیگ و باشگاه های قطری گفت: چیزی که در حال حاضر در باشگاه‌های قطری میبینم چه الریان، الغرافه یا السد، این است که همیشه در حال پیشرفت هستند. فکر می‌کنم برنامه‌ریزی خوبی در فوتبال قطر شده است و پیشرفت را در تیم های قطری می‌بینیم. حتی زمانی که سرمربی تیم امید ایران بودم، بازی‌های تیم امید قطر را نگاه می‌کردم و متوجه پیشرفت نسبت به گذشته شدم. آرزوی موفقیت می‌کنم برای فدراسیون قطر و امیدوارم جام جهانی را به بهترین نحو انجام دهند.

لینک کوتاه: asriran.com/002ywj

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد

اعزام تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل بارش باران و جاری شدن سیل در کشور امارات لغو شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، سی و‌دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی اول تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد فردا (پنجشنبه، ۳۰ فروردین ماه) به این رقابت‌ها اعزام شود، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد.

تیم ملی جودو کشورمان قرار بود بامداد فردا راهی امارات و پس از آن راهی کشور هنگ‌کنگ شود که فعلاً باتوجه به شرایط کشور امارات اعزام تیم ملی از این کشور به محل برگزاری مسابقات ممکن نیست و مسئولان فدراسیون جودو به دنبال پرواز جایگزین از یکی دیگر از کشور‌ها برای اعزام تیم ملی به این رقابت‌ها هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تیم ملی جودو با ۷ جودوکار به هلند می‌رود بغض بانوی جودوکار ترکید؛ "گناهم چیست؟"

دیگر خبرها

  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • آیا بارورسازی ابر‌ها موجب سیل بی‌سابقه دبی شده است؟
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • خیابان‌های دوبی همچنان زیر آب + تصاویر
  • لغو پرواز تیم ملی کشتی فرنگی به ایران به دلیل سیل در دوبی
  • سیل و هرج و مرج در دبی
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال