Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد – شرکت بیمه آسیا در 10 ماهه امسال موفق شد 47.963 میلیارد و 792 میلیون ریال حق بیمه ( شامل قبولی اتکایی) در انواع رشته های بیمه ای تولید کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، شرکت بیمه آسیا گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به پایان دی ماه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن، این شرکت بیمه خصوصی شده از ابتدای دوره مالی تا پایان دهمین ماه سال، ۲۷٫۹۲۲ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال نیز به بیمه گزاران زیان دیده خود خسارت پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی مربوط به رشته های ثالث اجباری، درمان و بدنه خودرو است به گونه ای که آسیا در ۱۰ ماهه ۱۷٫۴۲۱ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال در رشته ثالث اجباری حق بیمه تولید کرده که ۳۶ درصد از کل سبد حق بیمه این شرکت محسوب می شود.

بر این اساس، خسارت پرداختی بیمه آسیا نیز در رشته ثالث اجباری ۱۱٫۸۴۲ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال گزارش شده که ۴۲ درصد از کل خسارت های پرداختی این شرکت است.

حق بیمه تولیدی آسیا در رشته درمان هم ۲۱ درصد از کل پوتفوی این شرکت را تشکیل می دهد که مبلغی معادل ۹٫۸۵۶ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال است و در همین حال، ۶٫۸۴۹ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال یعنی معادل ۲۵ درصد خسارت های پرداختی شرکت مربوط به این رشته بوده است.

بیمه آسیا ۱۳ درصد از حق بیمه های خود معادل ۶٫۱۲۹ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال را نیز در رشته بدنه اتومبیل کسب کرده و ۱۲ درصد خسارت ها را هم معادل ۳٫۲۸۹ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال در همین رشته پرداخت کرده است.

حق بیمه های زندگی متشکل از اندوخته دار و غیراندوخته دار در شرکت بیمه آسیا هم در مجموع ۹ درصد از کل سبد حق بیمه را با مبلغی معادل ۴٫۰۳۹ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال به خود اختصاص داده و ۶درصد خسارت ها هم در این رشته ها معادل ۱٫۷۸۹ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال به بیمه گزاران پرداخت شده است.

کل حق بیمه تولیدی بیمه آسیا در یک ماهه منتهی به پایان نخستین ماه فصل زمستان نیز ۴٫۶۴۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال و کل خسارت پرداختی در این یک ماه، مبلغی معادل ۴٫۱۸۷ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال گزارش شده است.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث غیر مترقبه از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول امهال از محل بند (د) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

کد خبر 6087491

دیگر خبرها

  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد