Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد مستضعفان تا ابتدای بهمن ماه امسال بیش از ۶٠١ هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله به بنیاد مسکن تحویل داده و قرار است این روند واگذاری سیمان اهدایی بنیاد، همچنان ادامه داشته باشد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال وقوع سیل و زلزله و سوانح طبیعی در نقاط مختلف کشور و با توجه به وظیفه بنیاد در تامین سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق آسیب دیده، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تا ابتدای بهمن ماه، بیش از ۶٠١ هزار تن سیمان را به صورت رایگان در اختیار بنیاد مسکن قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



واگذاری ۶٠١ هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله

بر اساس این گزارش، محمد اتابک مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس با اعلام این خبر اظهار کرد: بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق سیل زده ۷ استان که در فروردین ماه امسال دچار خسارت شدند، نزدیک به ٣٠٩ هزار تن سیمان را تخصیص داده که این میزان سیمان اهدایی، تحویل بنیاد مسکن شده است.

وی ادامه داد: همچنین مجموع سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق زلزله کرمانشاه نزدیک به ۲۰۰ هزار تن بوده که در ۷ مرحله تحویل بنیاد مسکن شده است.

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس اضافه کرد: علاوه بر این برای بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله مسجد سلیمان در استان خوزستان و زلزله شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی که در سال جاری دچار خسارت شدند، حدود ۴ هزار تن سیمان رایگان از سوی بنیاد مستضعفان تحویل بنیاد مسکن شد.

به گفته اتابک روند تحویل سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق آسیب دیده همچنان ادامه دارد و قرار است حدود ٢۵٨ هزار تن سیمان دیگر برای بازسازی مناطق سیل زده و ۱۱ هزار تن برای مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شود.

گفتنی است بنیاد مستضعفان در پی سیل اخیر در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان نیز اعلام کرد تمام سیمان مورد نیاز برای بازسازی این مناطق را تامین می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیل بنیاد مستضعفان سیمان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟