Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فلاحی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به دلیل عدم برخورداری اردبیل از اطلس باستان شناسی و زبان شناسی نیازمند افزایش مشارکت دانشگاهیان و اساتید برای رفع این خلاء هستیم.

به گفته وی سازمان میراث فرهنگی از آمادگی لازم برای امضای تفاهم نامه‌های همکاری با مراکز علمی و دانشگاه‌ها به منظور انجام فعالیت‌های گسترده علمی و پژوهشی و زمینه سازی برای توسعه شاخص‌های گردشگری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه محدودیت امکانات از جمله دیگر مشکلات موجود است، افزود: با وجود تمامی کمبودها بیش از صد پروژه سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان در سطح استان اردبیل در حال اجرا است.

فلاحی در ادامه بر لزوم مشارکت دانشگاه‌ها در توسعه گردشگری استان تأکید کرد و افزود: ضروری است جامعه علمی و دانشگاهی خلاء‌های آماری و اطلاعاتی در حوزه گردشگری را پر کند.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری دانشگاه‌ها در مباحث کارشناسی امور مرتبط با گردشگری مورد انتظار است، افزود: با توجه به طبیعت بکر و موقعیت خاص جغرافیایی اردبیل گردشگری محور اصلی توسعه استان شناخته شده و تحقق اهداف مورد انتظار در این بخش می‌تواند در کارآفرینی و رونق اقتصادی اهالی منطقه کمک حال باشد.

کد خبر 4836610

منبع: مهر

کلیدواژه: باستان شناسی میراث فرهنگی اردبیل بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟

آفتاب‌‌نیوز :

بررسی داده‌های رسمی، نشان از افزایش آسیب‌های اجتماعی در کشور می‌دهد. سال گذشته، ۵۹۱ هزار و ۸۰۷ مورد نزاع جسمانی ثبت رسمی شد. این تعداد نزاع نسبت به سال ۱۳۹۶ حدود ۷ درصد افزایش داشت. سال گذشته، ۷۱ هزار و ۴۳۱ مورد همسرآزاری ثبت شد. زنان با سهم ۹۷ درصدی بیشتر مورد همسرآزاری قرار گرفتند.

همچنین سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۷ مورد کودک‌آزاری ثبت شد. نکته مهم این است که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مانند کودک‌آزاری به دلایل فرهنگی و... ثبت رسمی نمی‌شود. پیش‌تر سعید معیدفر، رئیس انجمن جامعه‌شناسی هم از افزایش آمار آسیب‌های اجتماعی در کشور گفت. معیدفر گفت: «نتیجه ین می‌شود که اعتماد اجتماعی زوال پیدا می‌کند و جامعه به پایین‌ترین سطح نیاز خود سقوط می‌کند.»

رئیس انجمن جامعه‌شناسی گفت: «در چنین شرایطی فرد فقط می‌خواهد حداقل نیاز‌های خود مانند غذا را رفع کند.»

منبع: تجارت نیوز

دیگر خبرها

  • چگونه دانشگاه‌ها زندگی افراد مسن را بهبود می‌بخشند؟
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • اسرائیل با حذف میراث باستانی به دنبال نفی تاریخ فلسطین است
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • کشف حلقه گمشده تاریخ در فلات ایران
  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • ۳۳۶۰ نفر از موزه‌های خراسان شمالی بازدید کردند
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟