Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه گزارش دولت در رابطه با روند واریز کمک معیشتی به ۶۰ میلیون ایرانی تأکید کرد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اصغر مسعودی نماینده مردم نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 7 بهمن) پارلمان در تذکری شفاهی، گفت: سوزاندن کتاب در مکتبی که رسالتش را با خواندن آغاز می‌کند، سازگاری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طرف دیگر تضعیف قوا، تضعیف نظام و تضعیف مجلسی که باید در رأس امور باشد، به صلاح مُلک و مملکت نیست، از این رو سران قوا اختلافات نظارتی خود را باید در جلسات خصوصی حل کنند و سران سیما نیز سیل بی‌اعتمادی را جاری نسازند که طغیان بی‌اعتمادی از سیل ویران‌تر است.

رونمایی از کتابی که با پیگیری‌های سردار سلیمانی تدوین و چاپ شدذوالنور: همه گروه‌های مقاومت اسلامی خون‌خواه شهید سلیمانی هستندفرمانده سپاه: سردار سلیمانی مخاطرات ناشناخته‌ای برای دشمن ایجاد کرده بودسردار قاآنی: دشمن سردار سلیمانی را جوانمردانه می‌زنیم/ دشمنان زبانی غیر از زور نمی‌فهمند

نماینده مردم نیریز در مجلس تصریح کرد: تشییع بی‌سابقه سردار سلیمانی، شکوه، اخلاص و مردم‌داری را به نمایش گذاشت، مجلس همواره حامی مقاومت و عاشق سردار سلیمانی‌ها بوده، سرداری که طومار افراطی‌گری تکفیری را در هم پیچید و سپاه قدسی، در عین‌الاسد چشم و چشمه شیر پوشالی را کور کرد.

مسعودی ادامه داد: قطعا مسئولان نباید تفرقه و تهمت را اشاعه دهند، زیرا بداخلاقی عاقبت خوشی ندارد، از طرف دیگر در شرایط کنونی دل مسئولان برای محرومان و رفع محرومیت نمی‌تپد، افزایش قیمت و کاهش قدرت خرید، مردم را دچار اضطراب کرده است و تبعیض در توزیع منابع عمومی، قطعاً ظلم است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان بر لزوم ارائه گزارش دولت در رابطه با روند واریز کمک معیشتی به 60 میلیون ایرانی تأکید کرد.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط یارانه نقدی یارانه حمایت معیشتی اصغر مسعودی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یارانه نقدی یارانه حمایت معیشتی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس یارانه نقدی یارانه حمایت معیشتی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «سیدناصر حسینی»، نماینده مردم گچساران، امروز در صحن مجلس به وزیر ارتباطات درباره «سرقت امپراتوری‌ اپراتورهای بی‌رحم از جیب مردم» تذکر داد.

براساس گزارش دیجیاتو، حسینی گفت: «وزیر ارتباطات به‌عنوان تنظیم‌گر ارتباطات کشور، بین منفعت عمومی و نیاز بخش خصوصی تعادل برقرار کند. اگر افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت امری ضروری است، باید از افزایش بیش از آن جلوگیری کنید. افزایش قیمت بالای ۷۰ تا ۱۵۰ درصدی بسته‌های اینترنتی توسط امپراتوری اپراتورهای بی‌رحم یک سرقت آشکار از جیب مردم است.»

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، این نماینده مجلس از وزیر ارتباطات خواست: «در ارتباط با چندهزار میلیارد هزینه‌های مربوط به فیلترشکن شفاف‌سازی کنید؛ چرا که مردم از نان شب خود می‌گذرند اما از هزینه‌های اینترنت نمی‌گذرند. آیا برای میزان دقیق گردش مالی هزینه‌های فیلترشکن و دلایل عدم برخورد با آن پاسخی دارید؟»

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898804

دیگر خبرها

  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد