Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:14:43 GMT

مستند جهان جواد در مشهد رونمایی و اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۱۷۷۱

مستند جهان جواد در مشهد رونمایی و اکران می‌شود

مستند «جهان جواد» که روایتی درباره شهید مدافع حرم جواد جهانی است، پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد مقدس رونمایی و اکران خواهد شد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مستند «جهان جواد» که روایتی درباره شهید مدافع حرم جواد جهانی است، پنجشنبه 10 بهمن ماه ساعت 9.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 صبح در پردیس سینمایی هویزه مشهد مقدس رونمایی و اکران خواهد شد.

مستند «جهان جواد» در روایتی ساده و صمیمی تلاش کرده بخشهایی از زندگی و جهاد  شهید  جواد جهانی،  شهیدمدافع حرم را به تصویر بکشاند.

جواد جهانی مدافع حرم اهل‌بیت(ع)‌ در حلب شهید شد + تصویرمستند مدافع حرم شهید عبداللهی تولید شدتدارک ویژه شبکه مستند برای دهه‌‌فجر

در این اثر که بخش قابل توجهی از آن را تصاویر مستند مرتبط با این شهید در سوریه تشکیل می‌دهد، دو همرزم از جمله مداح اهل بیت «حاج احمد واعظی» که در سوریه همراه وی بوده‌اند، در خاطراتی شنیدنی لحظات شهادت «شهید جواد جهانی» در منطقه حلب سوریه را روایت میکنند.

«شهید جواد جهانی» از مدافعان ایرانی و مشهدی تیپ فاطمیون بود که 22 آبان 95  در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/282/ز

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم سینمایی «مست عشق» اثر حسن فتحی از فردا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، در شش سینمای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، اکران مردمی فیلم سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی درحالی از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور آغاز می‌شود که ۶ سینمای مشهد میزبان این فیلم خواهند بود.

پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، برفی، ویلاژتوریست، پارک‌بازار و سیمرغ از جمله سینماهای مشهد هستند که این فیلم را اکران می‎‌کنند.

«مست عشق» فیلمی پرحاشیه در فرایند تولید، است که بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمان اکران آن قطعی شد و اکنون علاقه‌مندان می‎‌توانند با تهیه بلیت این اثر را تماشا کنند.

کد خبر 747328

دیگر خبرها

  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • رونمایی از پوستر رسمی «مست عشق»
  • مستند راز میرزا رونمایی می‌شود
  • پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • مستند «راز میرزا» رونمایی می‌شود