Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از امدادرسانی گروه‌های نجات دو ایستگاه آتش نشانی مشهد به نگهبان سانحه دیده در یک پروژه ساختمانی در شرق این شهر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، محمد جواد سبحانی اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر سقوط نگهبان یک ساختمان در حال احداث بر روی میلگردهای این پروژه ساختمانی، ستاد فرماندهی بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه‌های ۶ و ۲ را به محل حادثه در بلوار میرزا کوچک خان، اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

محاکمه‌ متهمان مرتبط با پرونده سحر تبر آخرین جزئیات از علت مرگ دلفین در برج میلاد اصرار به قصاص به خاطر کوری چشم در دوئل خیابانی +عکس

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: پس از رسیدن نیروهای امدادی در محل مشخص شد در حادثه مذکور، نگهبان ۲۱ ساله این پروژه در حین تردد به دلیل نامعلومی دچار حادثه شده و از ارتفاع حدودا ۱۰ متری به داخل گودبرداری سقوط کرده که متاسفانه یک عدد میلگرد به طرز دلخراشی در بدن این فرد فرو رفته و موجب مصدومیت شدید وی شده است.

وی ادامه داد: نجاتگران آتش‌نشانی با ایمن‌سازی کامل محل حادثه، ضمن رهاسازی فرد از میان میلگردها با رعایت کامل اصول ایمنی، مصدوم را روی برانکارد محکم کردند و سپس برای ادامه عملیات امدادی، این نگهبان مجروح را به تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

سبحانی تصریح کرد: این نگهبان جوان که از ناحیه ران پا و شکم به سختی زخمی شده بود، بلافاصله توسط آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شد و سپس گروهی دیگران از نجاتگران آتش نشانی با حضور در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تحت نظارت پزشکان در اتاق عمل عملیات نهایی برش زدن باقیمانده میلگرد فرو رفته در بدن این فرد را با موفقیت انجام دادند.

گفتنی است؛ این فرد برای سیر مراحل درمانی همچنان در بیمارستان بستری است و علت دقیق وقوع این حادثه برای این فرد توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا اخبار حوادث کارگران آتش نشانی آمبولانس شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 

به گزارش قدس خراسان، روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد توصیه‌های ایمنی را اعلام کرد.

حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید.

اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید.

تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید.

همچنین تمامی درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه دارید.

مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی می بایست پیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام کنند.

از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطر آفرین پرهیز کنید.

در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد را شمارگیری کنید.

?سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در فضای مجازی

?لینک گپ?

? https://gap.im/Mashhad125

?لینک ایتا?

? https://eitaa.com/ravabet_125/214

دیگر خبرها

  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد