Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از مشخص شدن کاندیداهای ائتلاف نیروهای انقلاب در ۱۵۰ حوزه انتخابیه خبر داد.

قدس آنلاین: نورالدین قدیمی معاون استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن اشاره به آغاز فرآیند نظرسنجی در ۲۰۲ حوزه انتخابیه کشور، گفت: از هر حوزه انتخابیه اسامی ۳ الی ۵ نفر پیشنهاد شده از طرف مجامع عمومی بودند که برای فرآیند نظرسنجی ارسال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا این لحظه اسامی نامزدهای ۱۵۰ حوزه با حدود ۱۶۵ نماینده مشخص شده است و نتایج نظرسنجی‌ها به خود مراکز استان‌ها ارسال خواهد شد و در کمیته استان‌ها و با حضور کاندیداهای انتخابات پاکت‌های حاوی نتایج نظرسنجی‌ها باز و قرائت خواهد شد.

معاون استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه کاندیداها در روند اعلام نتایج باید متعهد به دستورالعمل شورای ائتلاف باشند، تاکید کرد: اگر کاندیداهایی در نظرسنجی‌ها از اقبال کمتری برخوردار باشند، انتظار می‌رود طبق تعهد داده شده، از ادامه حضور در انتخابات انصراف و برای رأی آوری کاندیداهای نهایی ائتلاف تلاش کند.

قدیمی زمان نهایی ارسال نتایج نظرسنجی به استان‌ها را تا پایان هفته جاری اعلام و عنوان کرد: تاکنون نتایج بیش از ۱۵۰ حوزه انتخابیه به دفتر مرکزی اعلام شده که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد در ۲حوزه از خراسان جنوبی و یک حوزه از آذربایجان غربی، نظرسنجی با نواقصی مواجه بود که مقرر شد در آن حوزه‌ها مجدداً تکرار شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم نتایج نظرسنجی همه حوزه‌های انتخابیه تا روز شنبه ۱۲ بهمن به همه استان‌ها ارسال شود و بتوانیم تا اواسط هفته آینده اسامی کاندیداهای نهایی را اعلام کنیم.

معاون استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه تلاش داریم نتایج نظرسنجی همه استان‌ها را تا آخر وقت اداری سه شنبه ۸ بهمن ماه به دفاتر استانی ائتلاف ارسال کنیم، گفت: تا این لحظه از حوزه انتخابیه شهرستان‌های استان تهران ۵ حوزه، اصفهان ۸ حوزه، ایلام ۲ حوزه، آذربایجان شرقی ۸ حوزه، آذربایجان غربی ۸ حوزه، بوشهر ۵ حوزه، چهارمحال و بختیاری ۳ حوزه، خراسان جنوبی ۲ حوزه، خراسان رضوی ۷ حوزه و خراسان شمالی ۳ حوزه، خوزستان ۸ حوزه، زنجان ۴ حوزه، سمنان ۴ حوزه، سیستان و بلوچستان ۵ حوزه، فارس ۸حوزه، قزوین ۲ حوزه، کردستان ۵ حوزه، کرمان ۸ حوزه، کرمانشاه ۶ حوزه، کهگیلویه و بویراحمد ۳ حوزه، گلستان ۵ حوزه، گیلان ۸ حوزه، لرستان ۶ حوزه، مازندران ۷ حوزه، مرکزی ۴ حوزه هرمزگان ۳ حوزه، همدان ۴ حوزه و یزد ۳ حوزه، نتایج نظرسنجی‌ها مشخص شده است و سایر حوزه‌های انتخابیه نیز تا دو روز آینده باقی مانده مشخص و ارسال خواهد شد.

قدیمی با بیان اینکه مجامع شهرستانی در معرفی کاندیداها دقت نظر مناسبی داشته‌اند، گفت: بر اساس نتایج نظرسنجی‌هایی که تا کنون اعلام شده بالای ۷۰ درصد کاندیداهای معرفی شده ما به نظرسنجی، جزو نفراتی هستند که احتمال رأی آوری آنها بالاست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نامزدهای نهایی اصولگرایان لیست اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران

به گزارش قدس آنلاین ، سیدعباس جوهری از برگزاری مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان تهران (دور دوم) خبر داد و اظهار کرد: در برگزاری دور نخست انتخابات مجلس که اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد با وجود تمام تفرقه افکنی های بدخواهان، شاهد حضور دشمن شکن مردم، پای صندوق‌های رأی بودیم که همراهی بسیار مؤثر و معناداری را به نمایش گذاشتند و نقشه شوم دشمنان و معاندان را نقش بر آب کردند و بر عزت ایران اسلامی افزودند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تقدیر از همه دست اندرکاران و عوامل اجرایی از جمله فرمانداران، بخشداران‌، شبکه‌های سیما و رادیو تهران، خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه، نیروی انتظامی و بسیج، نیروهای امنیتی و قوه قضائیه و شورای نگهبان و نیروهای مردمی برگزار کننده انتخابات، گفت: از بین ۱۰ حوزه انتخابیه دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران، ۸ حوزه انتخابیه نهایی و دو حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد، که طی این دوره ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تفاوت بسیار مهم در برگزاری دور اول و دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را در برگزاری تمام الکترونیک انتخابات اعلام کرد و افزود: برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

جوهری با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار در این حوزه انتخابیه صورت می‌پذیرد و سهم بسزایی در صرفه جویی وقت و امکانات رأی دهندگان و ستاد انتخابات خواهد داشت، اظهار کرد: از مهمترین ویژگی برگزاری الکترونیکی انتخابات، تسریع در شمارش و جمع بندی نتایج است.

وی طولانی شدن فرآیند شمارش آرا را معضل اساسی در برگزاری انتخابات دانست و گفت: ان شاءالله با این اقدام و تجربه جدید، تسریع در شمارش و اعلام‌نتایج انتخابات رقم خواهد خورد و سنگ بنایی برای برگزاری انتخابات تمام‌الکترونیک در ادوار بعدی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان تهران (دور دوم) با حضور سید عباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، حجت الاسلام میر اشرفی، رئیس هیأت نظارت شورای نگهبان استان، محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران، نماینده دادستانی و مدیر رادیو تهران و نمایندگان نامزدهای مجلس در محل سالن همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم برای پخش برنامه تبلیغاتی نامزدها از شبکه تهران، برنامه نامزدهای انتخاباتی از شبکه تهران رادیو و مناظرات نامزدهای حوزه انتخابیه تهران در چهار گروه هشت نفره و در دو نوبت قرعه کشی انجام شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران