Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@22:04:55 GMT

روابط پارلمانی ایران و روسیه رو به گسترش

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۱۷۹۲

روابط پارلمانی ایران و روسیه رو به گسترش

در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دومای دولتی روسیه، دو طرف درباره گسترش همه جانبه روابط تهران - مسکو به ویژه همکاری پارلمانی تاکید کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «ویچسلاو والودین» ساعتی پیش در صدر هیئت عالی رتبه پارلمانی برای دیدار با مقامات کشورمان وارد تهران شد.     قرار است دومین نشست کمیته همکاری‌های پارلمانی ایران و روسیه هم به ریاست آقایان " لاریجانی و والودین " برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دیدار رئیس مجلس علی لاریجانی رئیس دومای روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران در دیدار با استاندار قم با اشاره به اینکه این بانک در یک سال گذشته مبلغی بالغ بر ۵۰ همت تسهیلات قرض الحسنه در کل کشور پرداخت کرده گفت: در حال حاضر مجموعه بانک ملی در چند پروژه سرمایه‌گذاری در استان قم مشارکت می‌کند.

وی همچنین در این دیدار گفت: تلاش می‌کنند تا میزان تسهیلات قرض الحسنه و تسهیلات خرد در سطح استان قم را افزایش دهند.

سیدمحمدآقامیری استاندار قم با تاکید بر اینکه لازم است مبلع و تعداد ارائه تسهیلات قرض الحسنه در استان قم افزایش یابد گفت: در شش ماه گذشته با بیش از ۳هزار نفر از مردم استان قم در قالب ملاقات مردمی دیدار داشته که بیش از ۱۹۰۰ نفر آنها خواستار تسهیلات بودند.

وی همچنین از مدیرعامل بانک ملی ایران خواست تا شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود را به قم معرفی کند تا در این استان اقدام به سرمایه‌گذاری‌هایی با رقم‌های بالا انجام دهند چرا که این اقدام باعث می‌شود نرخ ۸ درصدی بیکاری در قم تعدیل شود.

آقامیری وجود تعداد زیاد اتباع در قم را یکی از عوامل بالا رفتن نرخ بیکاری در استان قم دانست و گفت: در صورتی که شرکت سرمایه گذاری از سوی بانک ملی در قم معرفی شود این قول را می‌دهیم تا مجوز فعالیت‌های آنها را در کمترین زمان ممکن اخذ کنیم.

همچنین تسریع در بهره‌برداری و تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی یکی از مباحث مطرح شده در این دیدار بود که با پیگیری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و همچنین استاندار مقرر شد موافقت و تاییدیه از آقای فرزین رئیس کل بانک مرکزی ایران گرفته شود و در سرمایه‌گذاری و تکمیل این پروژه مشارکت کند.

عملیات اجرایی طرح کمربندی کنار گذر غربی قم تهران و آزادراه قم _سلفچگان _ راهجرد_ اراک با نام سردار شهید سلیمانی که با هدف رفع گره ترافیکی ورودی شهر قم از مسیر آزادراه قم – تهران، جاده قدیم قم – تهران و محور قم سلفچگان از خرداد سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، با گذشت بیش از سه سال، هنوز پیشرفت چندانی نداشته است.

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • سفر رئیسی به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • وزیر امور خارجه روسیه: گمانه زنی‌ها درباره احتمال استفاده ایران از سلاح هسته‌ای در حال گسترش است
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • مشارکت راهبردی ایران و روسیه در صنعت نفت و گاز
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها