Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل سازمان ملل در مصاحبه‌ای گفت‌، این نهاد بین‌المللی نمی‌تواند این مساله را تایید کند که آیا سایت آزمایش اتمی کره شمالی به صورت کامل و برگشت ناپذیری تخریب شده است یا خیر.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ایزومی ناکامیتسو، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور خلع سلاح گفت:‌ ما نتوانستیم به سایت "پونگی ری" کره شمالی که محل آزمایش‌های اتمی این کشور است، دسترسی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران محدودی برای بازدید از محل دعوت شدند. تاییدیه تخریب این سایت نیاز به آزمایش و تخصص‌های فنی دارد و به دلیل فقدان کارشناسان فنی، امکان تایید این مساله که آیا این سایت به صورت کامل و برگشت ناپذیر نابود شده، وجود ندارد.

وی ادامه داد، سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه‌های اتمی کره شمالی حقیقت را نمی‌دانند چون مقام‌های پیونگ یانگ به آنها اجازه ورود و ارزیابی نمی‌دهند.

معاون دبیرکل سازمان ملل همچنین گفت:‌ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا ۲۰۰۹ به این سایت دسترسی داشت اما از آن زمان آنها دیگر نتوانستند به این سایت دسترسی داشته باشند و بر تصاویر ماهواره‌ای تکیه دارند. بنابراین، ما نمی‌توانیم اطلاعات مستقلی را درباره اینکه در کره شمالی چه اتفاقی می‌افتد، داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب و راه‌اندازی انشعاب گاز طبیعی در سایت دفن و پردازش پسماند

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از نصب و راه‌اندازی انشعاب گاز طبیعی در سایت دفن و پردازش پسماند خبر داد.

مهدی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی انشعاب گاز طبیعی در سایت دفن و پردازش پسماند موجب ایجاد زیرساخت‌های صنایع تبدیلی و پیشبرد هر چه بهتر و بیشتر اهداف سازمان مدیریت پسماند می‌شود.

وی افزود: پس از مدت‌ها پیگیری مستمر و جلسات متعدد با ارگان‌های ذی‌ربط، عملیات نصب و راه‌اندازی انشعاب گاز طبیعی به محل دفن و پردازش پسماند شهرداری انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک، نصب و راه‌اندازی انشعاب گاز طبیعی در سایت دفن و پردازش پسماند را باعث ایجاد زیرساخت‌های صنایع تبدیلی و پیشبرد هر چه بهتر و بیشتر اهداف سازمان مدیریت پسماند در راستای صرفه‌جویی در انرژی و نیز کمک به محیط زیست شهری عنوان کرد.

کد خبر 746418

دیگر خبرها

  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • افزایش تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • گفتگویی چالشی و بی واسطه با رئیس سازمان انرژی اتمی
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • نصب و راه‌اندازی انشعاب گاز طبیعی در سایت دفن و پردازش پسماند