Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از اصفهان، مهدی ژیان‌پور، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، امروز دوشنبه ۷ بهمن‌ماه در نشست خبری افتتاح مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان، اظهار کرد: این مرکز، ارائه دهنده تمام خدمات بهداشتی -پزشکی شامل نمونه‌گیری، انجام و ارسال جواب آزمایش، سرم درمانی، تزریقات، سوند ادراری، لوله معده، مدیریت و مراقبت انواع زخم و استومی، خدمات توانبخشی (فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی)، طب سنتی (فصد خون، حجامت، زالو درمانی و ماساژ)، طب سوزنی برای انواع بیماری‌ها، رادیولوژی پرتابل، مراقبت از سالمندان، بیماران محتضر و مادران باردار بعد از زایمان، و اختصاص پرستار و آمبولانس جهت اعزام به سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با شماره ۳۶۹۳۶ تماس گرفته و از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند، افزود:  خدمات مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان با تعرفه دولتی به بیماران ارائه می‌شود.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به فعالیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: جهاد واحد اصفهان در عرصه پژوهشی، در حوزه مطالعات شهری با ۳ کارگروه فعال و حوزه درمان با آزمایشگاه تشخیص طبی مشغول به فعالیت است.

ژیان‌پور ادامه داد: مرکز آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در سال 63راه اندازی شده و اکنون با ارائه خدمات با کیفیت و هزینه مقرون به صرفه مشغول به فعالیت است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان تاکید کرد: رویکرد جهاد دانشگاهی در ورود به حوزه‌های پزشکی، ارائه خدمات باکیفت و با هزینه مناسب به مردم است.

ژیان‌پور بیان کرد: ارائه خدمات پزشکی در منزل گامی مناسب در راستای رسیدن به کیفیت زندگی است. محیط‌های بیمارستانی و کلینیک‌ها، معمولا استرس بسیاری برای بیمار و همراهانشان به وجود می‌آورد که می توان با ارائه خدمات در منزل، تا حدودی این مشکل را برطرف کرد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی نخستین مرکزی است که به شکل حقوقی کار درمان در منزل را انجام می‌دهد. جهاد دانشگاهی اصفهان بعد از تهران تنها مرکزی است که به این حوزه وارد شده و خدمات بهداشتی پزشکی با کیفیت مناسب و هزینه مقرون به صرفه ارائه می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مرکز درمان در منزل جهاددانشگاهی واحد اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی

امتداد - سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد در سال گذشته بیش از 36 میلیون خدمت تشخیص طبی در آزمایشگاه‌های مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور به‌صورت کاملاً رایگان به بیمه‌شدگان این سازمان ارائه شده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، این سازمان به‌عنوان دومین ارائه‌دهنده خدمات درمانی کشور (پس از وزارت بهداشت) در بخش درمان مستقیم، دارای ۳۵۰ آزمایشگاه تشخیص طبی فعال با در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی  است. در این آزمایشگاه‌ها ۲۵۰ متخصص پاتولوژی و علوم آزمایشگاهی و سایر تخصص‌ها نظیر بیوشیمی، ایمنولوژی، میکروبیولوژی، انگل‌شناسی، ویروس‌شناسی و … به همراه تعدادی از کارشناسان علوم آزمایشگاهی به ارائه خدمت به بیمه‌شدگان اشتغال دارند.

براساس این گزارش، آزمایشگاه‌های مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی به انواع وسایل تشخیصی در زمینه‌های مختلف از جمله کشت میکروبی، هورمون‌شناسی، تشخیص ملکولی، بانک خون، بیوشیمی، خون‌شناسی و … مجهز هستند و تقریباً تمامی آزمایش‌های تشخیصی طبی عمومی و بعضاً تخصصی در این آزمایشگاه‌ها قابل ارائه و انجام است، با این حال اگر به عللی امکان ارائه برخی خدمات معدود در آزمایشگاه‌های ملکی این سازمان مقدور نباشد، از طریق مراکز طرف قرارداد قابل انجام است.
آزمایش‌های تشخیص طبی در مراکز سرپایی سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق سطح‌بندی خدمات آزمایشگاهی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان به‌عنوان متولی نظام سلامت انجام می‌شود و در مراکز بستری این سازمان نیز تقریباً تمامی آزمایشات موردنیاز برای سیر درمان بیماران قابل انجام است و برای ارائه این خدمات از بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی هیچ وجهی دریافت نمی‌شود.
گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی با تحت پوشش داشتن بالغ بر ۴۶ میلیون نفر از اقشار مختلف مردم، در بخش درمان دارای ۷۹ بیمارستان و ۳۲۲  مرکز درمانی سرپایی و همچنین ۱۱۰۰۰ تخت بستری است که آماده خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان این سازمان هستند.
گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین حاکی است این سازمان به‌عنوان اولین خریدار خدمات درمانی کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با حدود ۵۰۰۰ آزمایشگاه در بخش خصوصی و دولتی طرف قرارداد است که خدمات آزمایشگاهی را حسب تشخیص پزشک و در قالب تعهدات بیمه‌های پایه که از سوی شورای عالی بیمه تعریف شده است، به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و سایر افراد تحت پوشش این سازمان ارائه می‌کنند.
مطابق آمارهای سازمان تأمین‌اجتماعی، آزمایشگاه‌های طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور، در سال گذشته خدمات تشخیصی مورد نیاز را به حدود ۲۸ میلیون بیمار بیمه‌شده این سازمان ارائه کرده‌اند.
این گزارش حاکی است در بخش طرف‌قرارداد، سهم بیمه‌شدگان از هزینه انجام آزمایش‌های تشخیص طبی حسب مصوبات شورای عالی بیمه که نهاد ناظر و متولی حوزه بیمه درمان است، ۳۰ درصد به‌عنوان فرانشیز بر مبنای تعرفه دولتی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران