Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: همه هماهنگی های لازم با دفتر ریاست سازمان صدا و سیما برای پخش زنده سخنان رئیس جمهور در همایش استانداران و فرمانداران در محل وزارت کشور انجام شده بود و عوامل فنی نیز در محل حضور داشتند اما شبکه خبر بدون هیچ هماهنگی و اطلاعی، از پخش زنده این سخنان خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیرو عدم پخش زنده سخنرانی روز دوشنبه ریاست محترم جمهوری در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشوردر محل تالار وزارت کشور، علیرضا معزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: طبق روال همیشه همه هماهنگی‌ها و مکاتبات مربوطه با دفتر ریاست سازمان صدا و سیما برای پخش زنده سخنرانی رئیس جمهور صورت گرفته و حضور عوامل فنی پخش زنده و سایر تمهیدات لازم نیز انجام گرفته بود اما متأسفانه، شبکه خبر بدون هیچ هماهنگی و اطلاعی در هنگام پخش سخنرانی ریاست محترم جمهوری، از اقدام به پخش خودداری کرد.

وی تاکید کرد: در این حین تماس‌های مکرر از طرف دفتر رئیس جمهور نیز از سوی مسئولان صدا و سیما بدون پاسخ ماند و هیچیک از مدیران رسانه ملی حاضر به پاسخگویی نبودند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا اساساً چنین موضوعی که صدا و سیما بدون اطلاع، سخنرانی رئیس جمهوری را قطع کند، سابقه داشته است؟، گفت: البته در برخی مواقع این اتفاق افتاده که با تأخیر یک یا چند دقیقه‌ای سخنرانی‌های ایشان پخش ‌شده است.

معزی با بیان اینکه به طور طبیعی سخنرانی ریاست محترم جمهور در جمع استانداران و فرمانداران با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد:متأسفانه پخش نشدن سخنرانی رئیس جمهور تاثیر منفی در اذهان عمومی و مردم به دنبال خواهد داشت و امیدواریم این اتفاق با نیت یا پس زمینه خاص و سیاسی انجام نگرفته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور علیرضا معزی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است

ترامپ، بار دیگر بایدن را «بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا» خواند و گفت که جیمی کارتر در مقایسه با بایدن ریاست جمهوری «درخشانی» داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از به نیوزویک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خبرنگاران گفت: بایدن بدترین رئیس‌جمهور تاریخ کشور ما است. از جیمی کارتر هم بدتر است.»

نامزد ۷۷ ساله احتمالی جمهوری‌خواهان برای ریاست جمهوری گفت: بایدن کشور ما را ویران کرد؛ جیمی کارتر اکنون خوشحال است، زیرا دوره ریاست جمهوری او در مقایسه با بایدن فوق‌العاده شده است.

او افزود: جنگ‌ها در سراسر جهان در حال وقوع هستند. در نظرسنجی‌ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم.

کارتر ۹۹ ساله دموکرات از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱ یک دوره در کاخ سفید رئیس‌جمهور بود. مانند دوران بایدن، ریاست جمهوری کارتر با افزایش قیمت‌ها، تنش‌های دیپلماتیک با ایران، تهاجم روسیه و ناآرامی در افغانستان همراه بود. متوسط نرخ تورم سالانه در دوران کارتر حدود ۱۰ درصد بود - که ناشی از قیمت‌های بالای انرژی بود - که دولت او با افزایش نرخ بهره به بیش از ۱۷ درصد منجر به رکود اقتصادی شد.

در دوران بایدن، در حالی که تورم در سال ۲۰۲۲ به بالاترین میزان در ۴۱ سال گذشته یعنی ۹.۱ درصد رسید، کمتر از اوج ۱۳.۵ درصدی در آخرین سال ریاست جمهوری کارتر بود.

کارتر پس از تهاجم اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان، به المپیکی‌های آمریکا اجازه شرکت در بازی‌های ۱۹۸۰ مسکو را نداد. در پاسخ به تهاجم، دولت کارتر به طور مخفیانه مبارزان را در افغانستان مسلح کرد تا با شوروی مقابله کنند. اسامه بن لادن، بنیانگذار القاعده و خالد شیخ محمد، مغز متفکر ۱۱ سپتامبر، از جمله اعضای رادیکال این مبارزان مورد حمایت کارتر بودند.

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ویدئوی سخنان رئیسی در باره بی حجابی که وایرال شد/ رضا رشیدپور: کاش رئیس جمهور بودی سید!
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان