Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: درحال حاضر بسیاری از بستری ها در بیمارستان بی‌مورد است و می توان با ارائه خدمات مراقبت در منزل جلوی آن را گرفت.

محمد خادم الفقرا امروز (دوشنبه- ۷ بهمن) در نشست خبری افتتاح مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: مراکز مراقبت در منزل می توانند با ارائه خدمات پزشکی بهداشتی به خانواده ها کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ارائه خدمات پزشکی در منزل، ترافیک، حضور بی مورد در بیمارستان ها و بستری های بی دلیل کاهش می یابد و بیماران می توانند سریع تر از خدمات بهداشتی پزشکی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه دریافت سلامت جزء اولین حقوق شهروندی است، تصریح کرد: دسترسی به خدمات سلامت یا در بیمارستان و یا توسط ارائه دهندگان خدمات بر بالین بیمار انجام می شود که در حال حاضر در کشور بیشتر خدمات پزشکی درمانی در بیمارستان است.

مدیر مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان اظهار کرد: ضریب اشغال تخت بیمارستانی ضریب مهمی برای بیمارستان است، اما نمی تواند نشان دهد این باشد که آیا عدالت اجتماعی رعایت شده و آیا همه بستری ها لازم بوده یا نه؟

وی با بیان اینکه بهترین روش پیگیری سلامت به گونه ای است که نباید بیماران ترخیص شده بعد از بیمارستان رها شوند، خاطرنشان کرد:  از این رو وزارت بهداشت در طرحی از بهمن ۱۳۹۶ از تمام بیمارستان های کشور خواست تا بیمار پس از ترخیص پیگیری شود، اما به دلیل مشکلات حقوقی، کمبود نیرو در بیمارستان ها و مباحث نظارتی عملا این کار به خوبی انجام نمی شود.

مدیر مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان تصریح کرد: این کار نیابتی با محوریت بیمارستان می تواند انجام شود و اکنون بیمارستان ها در تفاهم نامه با مراکز مختلف این کار انجام می دهند که هدف آن حضور بر بالین بیمار و ارائه خدمات سلامت و بهداشت و درمانی در محل است.

به گفته خادم الفقرا کاهش هزینه و بار ترافیکی در شهر، کمک به بیمارانی که ناتوانی در جابجایی، کهولت سن و شرایط خاص مانند بارداری و عمل جراحی دارند از جمله مزایای استفاده از خدمات مراقبت در منزل به جای مراجعه به بیمارستان است.

وی با تاکید بر اینکه مراکز مراقبت در منزل تحت الزامات قانون است، تصریح کرد: ارائه خدمات با کیفیت و بهبود مستمر کیفیت از اولویت ها است. محافظت از درخواست کنندگان در برابر اعمال غیرقانونی و الزام به رعایت استانداردهای درمانی و مراقبتی از سیاست های این مرکز است تا آزاری برای گیرنده و ارائه دهنده خدمات پیش نیاید .

مدیر مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان با تاکید بر اینکه دفاتر ارائه خدمات بهداشتی ۳ گونه هستند، تصریح کرد: این مراکز شامل مراکز مشاوره پرستاری، مامایی و مراکز مراقبت در منزل است. مرکز مشاوره تنها اجازه ارائه مشاوره دارند و الزام پزشکی ندارند، اما مراکز مراقبت در منزل تحت الزامات قانونی وزارت بهداشت و تحت نظارت مسئولان فنی ۲۴ ساعت آماده ارائه خدمات با مسئولیت پزشک هستند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به صورت پایلوت، در تابستان با کمک پرسنل جهاد دانشگاهی اصفهان انجام و مشکلات و خطاهای طرح برطرف شد. از اول آبان نیز مجوز این مرکز صادر شد و تاکنون ۴۰۰ تماس داشتیم که ۱۵ درصد ارائه خدمات انجام شده است.

خادم الفقرا همچنین گفت: اپراتورها از کارشناسان مامایی و پرستاران انتخاب شده اند تا اطلاعات پزشکی کافی برای مشاوره به بیمار را داشته باشند.

مدیر مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان با بیان اینکه خدمات ارائه شده در مرکز درمان و مراقبت در منزل اورژانسی نیست، اظهار کرد: اگر بیمار حالت اورژانسی داشت به او گفته می شود که با ۱۱۵ تماس بگیرد و از طرفی از اورژانس خواستیم که اگر موارد غیر اورژانسی دارند به ما ارجاع بدهند که این موضوع در حال بررسی است.

خادم الفقرا اضافه کرد: این طرح در فاز اول به ارائه خدمات اولیه بهداشتی و پزشکی در منزل اختصاص دارد و در فاز های بعدی نوزادان ترخیص شده و بیماران ترخیص شده از ICU و در فاز سوم گردشگری سلامت را مدنظر داریم.

وی با بیان اینکه در آینده یک بیمارستان کوچک در منزل خواهیم بود، تصریح کرد: با بررسی تجربه کشورهای موفق در این زمینه در میابیم که بسیاری از کشورها این طرح تحت پوشش بیمه اجرا می شود که بازخورد خوبی دارد. اگر در ایران نیز به صورت پوشش بیمه ای به اجرا در بیاید بسیاری از مشکلات هزینه را از دوش خوانوارها برداشته و ارتقای سلامت کمک خواهد کرد.

مدیر مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان، گفت: معاونت پرستاری وزارت بهداشت سال گذشته پیشنهاد کرد که ارایه خدمات درمان و مراقبت در منزل زیر پوشش بیمه قرار بگیرد که با توجه به محدودیت‌های مالی فعلی، ممکن است این کار به تعویق بیفتد اما حمایت از اجرای این طرح‌ها برای دولت به صرفه است زیرا بار کاری آن را کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز دارای بخش تحقیقات و توسعه است، تصریح کرد: این مرکز زیر مجموعه معاونت پژوهشی است و می‌توان از اطلاعات آن برای پژوهش‌ها و رصد مشکلات استفاده کرد.

احمد رسالت، مسئول فنی مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان نیز یکی از اهداف راه‌اندازی این مرکز را کاهش ورود بیماران بدون مورد به بیمارستان‌ها اعلام و تاکید کرد: وقتی پزشکی داخل منزل بر بالین بیمار قرار می‌گیرد می تواند با خیالی آسوده، راهنمایی و مشاوره کند.

مدیر مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان در نهایت ابراز امیدواری کرد که با همکاری بین بخشی و پتانسیل بالای جهاد بتوان این مرکز را با موفقیت پیش برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟

موضوع زگیل تناسلی یکی از مسایل مهم و حساس در حوزه بهداشت جنسی است که برای افراد زن و مرد قابلیت ابتلا وجود دارد. زگیل تناسلی، یک عارضه عفونی است که معمولاً از طریق روابط جنسی با مبتلایان منتقل می گردد. این عارضه می‌تواند باعث علائم ناخوشایندی مانند سوزش، خارش، تورم و ترشحات غیرطبیعی در مناطق تناسلی شود و همچنین در موارد خظرناک منجر به انواع سرطان به خصوص سرطان دهانه رحم شود.

شناختن نشانه‌ها و علائم زگیل تناسلی بسیار اهمیت دارد زیرا اگر آن را نادیده گرفته شود، می‌تواند به عواقب جدی‌تری مانند انتقال به شریک جنسی یا ایجاد عفونت‌های جدی و همچنین سرطان در سیستم تناسلی منتهی شود. برای تشخیص و درمان زگیل تناسلی، لازم است به پزشک متخصص در حوزه بهداشت جنسی مراجعه کنید یا می توانید اقدام به پیشگیری کنید تا به هیچ وجه به آن مبتلا نشوید، اطلاعات و آگاهی از روش‌های پیشگیری نیز بسیار حیاتی است. از جمله اقدامات پیشگیری می‌توان به استفاده منظم از وسایل محافظتی همچون کاندوم و رعایت بهداشت تناسلی اشاره کرد.

در این مقاله، به بررسی علائم، عوامل خطر، بهترین روش‌های تشخیص و درمان زگیل تناسلی، و همچنین اقدامات پیشگیری موثر، پرداخته خواهد شد تا به شما کمک کند درک بهتری از این موضوع داشته باشید و اقدامات لازم را برای حفظ بهداشت جنسی خود و شریکان خود انجام دهید.

 

بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی کدام است؟

 

یکی از بهترین مراکزی که امروزه به دلیل درصد بالای درمان این بیماری بین افراد مورد توجه قرار گرفته است، مرکز درمانی ایران اچ پی وی است. این انجمن و مرکز بزرگ درمانی دارای مجوز و اعتبار بوده و با هدف فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینه بهداشت جنسی و عمومی شروع به کار کرده است و بهترین راه درمانی زگیل تناسلی را ارائه داده است در ادامه طبق تحقیقات مرکز درمانی اچ پی وی ایران به این سوال شما که از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم بحث می کنیم.

 

از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم؟

 

بعد از بررسی های مکرر مرکز درمانی اچ پی وی ایران، جواب به سوال از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم را پیدا کرده است. اول باید به این توجه داشته باشید، زگیل تناسلی در برخی موارد هیچ علامت و نشانه ای ندارد و فرد زگیل تناسلی را بدون این که خودش بداند و علائمی داشته باشد به فرد دیگر منتقل می کند و ناقل بیماری تلقی می شود. در برخی دیگر از موارد فرد دارای علائمی مانند:

ایجاد برجستگی‌هایی شبیه گل‌کلم

ایجاد توده‌های کوچک در ناحیه تناسلی

خارش و سوزش در ناحیه تناسلی

تغییر رنگ ناحیه تناسلی به رنگ قهوه‌ای، گوشتی یا صورتی

درد حین رابطه جنسی

خونریزی حین رابطه جنسی

اگر این موارد را مشاهده کردید، می توان گفت که شما به اچ پی وی یا زگیل تناسلی مبتلا شده اید اما به این مورد دقت داشته باشید که برای اطمینان کامل نیاز است که مورد معاینه پزشک قرار بگیرید و یا در شرایط سخت تر آزمایشاتی مانند آزمایش پاپ اسمیر انجام دهید.

 

درمان زگیل تناسلی

بعد از پاسخ به سوال از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریمم نوبت به درمان آن می رسد.

درمان زگیل تناسلی مسئله ای است که همیشه مورد بحث قرار گرفته و پیدا کردن بهترین راه درمانی حائز اهمیت بوده است، چرا که با سلامت افراد درگیر بوده و درمان اشتباه و نادرست موجب تغییر نتایج بیماری میشود.

همانطور که قبل تر هم گفته شد بهترین مرکز درمانی اچ پی وی ایران بوده که با ارائه پکیج های درمانی متنوع سعی در بهبودی افراد مبتلا به اچ پی وی دارد.

پکیج درمانی ایران اچ پی وی مناسب تمامی افرادی است که شک دارند و افرادی که مطمئن هستند به این بیماری مبتلا شده اند و میخواهند به طور کامل درمان شوند. درصد موفقیت پکیج درمانی 97% میباشد، یعنی درصد بالایی از مبتلایان به این بیماری درمان می شوند و اصلا جای نگرانی نیست.

پکیج اچ پی وی ایران با قیمت مناسب و مجوز درمانی عالی به درمان بیماران کمک خواهد کرد که تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند و هیچ مجدودیت سنی نداشته و افراد بعد از سن 12سالگی می توانند با توجه به دستور العمل های موجود در آن از پکیج استفاده کنند، به طوری که نیاز به تزریق و غیره نیست و به راحتی فرد داخل خانه با عایت نکان و دستور العمل ها درمان می شود.

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09964603676 در تماس باشید یا به وبسایت ایران اچ پی وی به نشانی زیر مراجعه فرمایید.

https://hpviran.com/

 

 

پیگشیری با پکیج ایران اچ پی وی

همانطور که گفته شد افراد بعد از سن 12 سالگی می‌ توانند از این پکیج استفاده کنند، حتی افرادی که هنوز به این ویروس مبتلا نشده اند می توانند جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری اچ پی وی، آن را تهیه کنند و به راحتی پیشگیری کنند تا در آینده با خیال راحت رابطه جنسی برقرار کنند.

نتایج پکیج درمانی بعد از مصرف

بعد از استفاده از پکیج درمانی اچ پی وی ایران تمامی زگیل های تناسلی از بین خواهد رفت و فرد هیچ اثری از زگیل تناسلی در بدن خود مشاهده نمیکند. همچنین بعد از کامل شدن دوره درمان، بیماری از بین می رود و به هیچ عنوان به فرد دیگری منتقل نشده و حتی از فرد دیگری که ناقل است به فرد منتقل نمی شود.

نحوه سفارش پکیج درمانی

برای سفارش می توانید به وب سایت رسمی ایران اچ پی وی یا با شماره های این مرکز درمانی در تماس باشید.

پکیج های درمانی اچ پی وی ایران به صورت محرمانه و از طریق پیک و پست پیشتاز ارسال می شود و به دست بیماران می رسد

 

سخن آخر

اگر به دنبال بهترین درمان اچ پی وی هستید ما در این مقاله سعی کردیم بهترین را به شما معرفی کنیم تا درمانی موفق داشته باشید. انجمن بزرگ اچ پی وی ایران در به غیر از ارائه درمان مناسب، سعی بر اطلاع رسانی در زمینه بهداشت جنسی و عمومی دارد تا آمار های ثبت شده را کاهش دهد، امیدواریم این مرکز درمانی در این امر خداپسندانه نیز موفق باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09964603676 در تماس باشید یا به وبسایت ایران اچ پی وی به نشانی زیر مراجعه فرمایید.

https://hpviran.com/

دیگر خبرها

  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند