Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:10:01 GMT

کتاب «خوابم یا بیدار؟» برای بچه‌ها چاپ شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۱۹۳۶

کتاب «خوابم یا بیدار؟» برای بچه‌ها چاپ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «خوابم یا بیدار؟» با قلم و تصویرگری سمانه صلواتی در قالب یکی از عناوین مجموعه «قصه‌های مرغک» به‌تازگی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شده است. قصه‌های مرغک مجموعه‌ای از کتاب‌ها هستند که بازی، سرگرمی و تصویر را با متن همراه می‌کنند تا به بالا رفتن توانایی‌های متنوع کودکان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده «خوابم یا بیدار؟» از تکنیک دو داستان در یک داستان استفاده کرده است. داستان اول در نیمه کتاب ناتمام می‌ماند و داستان دوم از آخر کتاب تا نیمه کتاب به پایان داستان اول می‌رسد. داستان اول ماجرای دختری به نام گیسوست که عاشق گربه‌هاست.

در داستان اول، یک‌شب گیسو خواب عجیبی دید و در خواب فریاد می‌کشید: «خوابم یا بیدار؟»… و داستان دوم ماجرای گربه‌ سفید تپلی است که عاشق بازی بود. یک روز گربه قشنگ داستان چیز عجیبی دید. همان‌چیزی که دلش می‌خواست ولی نمی‌دانست خواب است یا بیدار؟

به مخاطبان این‌کتاب که کودکان بالای ۴ سال هستند، توصیه شده آن را یک‌بار از اول تا وسط و یک بار از آخر تا وسط بخوانند تا جریان گیسو و گربه سفید تپلی را متوجه شوند.

این‌کتاب با ۳۲ صفحه، شمارگان ۲ هزارو ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4836581 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادبیات کودک و نوجوان ادبیات داستانی گردشگری کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میراث فرهنگی ترجمه ادبیات خانه کتاب بازار نشر سردار سلیمانی انتشارات پیدایش وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ادبیات جهان کتاب سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، سردار موقوفه ئی با ارسال متنی به خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان درباره وظایف فراجا پیرامون اجرای طرح نور نکاتی را بیان کرد که متن آن به شرح زیر می باشد:

-طرح نور یا طرح مقابله با ساختار شکنی و هنجار شکنی حوزه حجاب و عفاف چندروزی است در سطح کشور آغاز شده و فراجا با حضور تیمهای مجرب و متخصص در این حوزه عمل می کند.

-واکنش ها به اجرای طرح نور در دو دسته قرار دارد؛ بخشی از جامعه موافق و حامی فراجا هستند و برخی نیز به تشریح آسیب های این طرح می پردازند.

-پلیس در این طرح از تمام ظرفیت های انسانی و تجهیزاتی خود برای اجرای دقیق و کامل آن بهره میبرد و ضمن رعایت کرامت و احترام انسانی با هنجار شکنی در حوزه حجاب مقابله می کند.

-فراجا با اجرای طرح نور مرزبانی حوزه حجاب را عهده دار است و مقتدرانه اجازه نمی دهد دشمنان خطوط قرمز فرهنگی را در نوردند و به حریم خانواده اصیل ایرانی هجمه وارد سازند.

-ولی متولیان فرهنگی حجاب و عفاف نیز بیدار باشند که اکتفا به طرح نور و حضور مجاهدانه پلیس در این عرصه تضمینی برای ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و نسل های آتی نخواهد بود.

-عفاف و حجاب اصالتی فرهنگی دارد و این عرصه عناصری آگاه اصیل و شجاع را می طلبد. این جبهه میدان تاکتیکهای عمیق و تکنیکهای دقیق و نظم و استمرار در عمل است که امیداوریم سازمانها و نهادها به ویژه خانواده های اصیل ایرانی اهمیت آن را درک و خود محوریت این عرصه را عهده دار شوند.

»نگارنده: سرتیپ دوم ستاد جلیل موقوفه ئی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898521

دیگر خبرها

  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس