Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی با حضور در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الریان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مشروح صحبت‌های سرمربی تیم استقلال به شرح زیر است.

 

مجیدی گفت: ابتدا به کلیه حاضران در این کنفرانس مطبوعاتی سلام می‌کنم. آرزو می‌کنم مصاف با الریان یک بازی خوب باشد. دوست دارم قبل از آغاز سوالات شما خبرنگاران، درباره یک نکته صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از بازی با الکویت هم گفتم که من به عنوان سرمربی استقلال و همه بازیکنانم، هنوز دلیل قانع کننده‌ای ازAFC نشنیده‌ایم که چرا بازی قبلی ما در دوبی برگزار شد. من و بازیکنان استقلال به تصمیم AFC احترام گذاشتیم و راهی دوبی شدیم ولی بیشتر به هوادارانمان احترام گذاشتیم و به خاطر آن‌ها راهی دوبی شدیم. اگر AFC از مشکلات ایران خبر داشته و آن بازی را در دوبی برگزار کرده، حتما AFC از مشکلات پروازی میان کشورهای امارات و قطر هم خبر دارد. بازیکنان من بعد از بازی دو پرواز کرده‌اند تا به قطر برسیم. این اتفاق در کمتر از ۲۴ ساعت رخ داده است. من ۲۰ سال است که در این منطقه بازی کرده‌ام و از AFC جز صلح و دوستی و برابری ندیده‌ام.

 

وی افزود: تیم الریان، تیم بسیار خوبی است. بازی‌های این تیم را با دقت بررسی کرده‌ایم. درست است که در چند بازی‌ اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است اما آن‌ها تیم بسیار منسجمی هستند. امیدوارم بازیکنان استقلال با وجود خستگی، بتوانند مثل بازی قبلی بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند.

 

فرهاد مجیدی در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره بازی فردا و اینکه آیا استقلال نسبت به سال گذشته ضعیفتر شده، گفت: به هیچ وجه استقلال ضعیفتر نشده است. استقلال امسال با آقای استراماچونی شروع کرد و مشکلاتی به وجود آمد که ایشان نتوانستند ادامه دهند. استقلال سه بازی را بدون سرمربی انجام داد ولی شما بدانید که این تیم یکی از بهترین تیمهای تاریخ باشگاه استقلال است. استقلال تیمی است که دوبار قهرمان آسیا شده و در بهترین شرایط هم استقلال همیشه استقلال است.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شناخت نسبت به لیگ و باشگاه های قطری گفت: چیزی که در حال حاضر در باشگاه‌های قطری میبینم چه الریان، الغرافه یا السد، این است که همیشه در حال پیشرفت هستند. فکر می‌کنم برنامه‌ریزی خوبی در فوتبال قطر شده است و پیشرفت را در تیم های قطری می‌بینیم. حتی زمانی که سرمربی تیم امید ایران بودم، بازی‌های تیم امید قطر را نگاه می‌کردم و متوجه پیشرفت نسبت به گذشته شدم. آرزوی موفقیت می‌کنم برای فدراسیون قطر و امیدوارم جام جهانی را به بهترین نحو انجام دهند.

 

مجیدی در پاسخ به سوالی که آیا واقعا خسته هستید یا این فقط برای گمراهی حریف است هم گفت: چیزی که مشخص است، این است که بازیکنان استقلال دیروز دو پرواز انجام دادند ولی من به توانایی آن‌ها ایمان دارم. 
این خبرنگار در پایان به مجیدی گفت که آیا برای بازی فردا استرس دارد که سرمربی استقلال به او گفت: خیر من استرس ندارم و فقط نسبت به AFC انتقاد کردم. آن‌ها می‌دانند که هیچ پرواز مستقیمی از امارات به قطر نیست و چرا بازی با الکویت را در قطر نگذاشتند؟ با توجه به فاصله سه روزه بین بازی‌ها، ما می‌توانستیم در قطر بازی کنیم چون در صورت موفقیت مقابل الکویت مجددا باید در قطر بازی می‌کردیم و این بسیار بهتر بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال تیم فوتبال الریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم

باران‌های شدید و سیل‌آسا بخش‌هایی از کشور امارات را فراگرفت و باعث اختلال در فعالیت‌های فرودگاه‌ها شد، اما اکنون پرواز‌ها در حال انجام است.  

در پی این اتفاقات مسافران ایرانی در فرودگاه شارجه با مشکلاتی مواجه شده اند که از زبان یکی از آنها به شرح این ماجرا می‌پردازیم. 

به گفته شهروند خبرنگار ما دو روزی است که مسافران ایرانی که تعداد آنها حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ نفر است در فرودگاه شارجه سرگردان هستند. تمامی پرواز‌ها به کشور‌های دیگر در این فرودگاه در حال انجام است، اما فقط پرواز ایران صورت نمی‌گیرد علت آن را پیگیری کرده ایم گفته شد به دلیل نبود خلبان این تاخیر طولانی مدت به وجود آمده است. از مسئولان پیگیری‌ها انجام شد، اما برای حل این مشکل اقداماتی انجام نشد. سرگردانی مسافران ۲ روز به طول انجامیده و در این مدت مشکل جای خواب و غذا داشتند.

وی با ارسال فیلمی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

منبع: شهروندخبرنگار - امارات متحده عربی

بیشتر بخوانید:

رسیدگی به نبود بلیت هواپیما درخواست مسافران شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • پرواز‌های دبی از سرگرفته شد
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!