Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان جاجرم با حضور مدیران قضایی و مسؤولین اجرائی، نظامی و انتظامی این شهرستان به ریاست اکبری،رئیس دادگستری جاجرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، اکبری با اشاره به برخی جرائم ارتکابی در فضای مجازی آن هم در بستری که استکبار جهانی و دشمنان نظام و انقلاب و مزدوران و اذناب آنان با ایجاد زمینه های تبلیغات سوء رسانه ها و محافل خبری بیگانه، تولید محتوای انحرافی و شبهه برانگیز را در دستور کار قرار داده بر ضرورت هوشیاری و مراقبت مدیران گروه ها و کانالهای فعال در فضای مجازی  تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان نقش و اهمیت فضای مجازی در عرصه تبلیغات انتخاباتی و تشریح آسیب های ناشی از بروز ماهیت مجرمانه برخی اقدامات انجام گرفته در این بستر،رصد فضای مجازی را بعنوان مهمترین محور اقدامات بازدارنده ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی دانست و  تصریح کرد:هر چند برخورداری از روحیه ولایتمداری در بین مردم شهرستان جاجرم تا حدود زیادی موجب می شود در این خصوص نگرانی ها کمتر به نظر برسد؛ ولی منطق عقل و تدبیر حکم می کند تا با رصد  و پایش دقیق فضای مجازی به ویژه در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اجازه و مجال جولان و عرض اندام برای فرصت طلبان و سوء استفاده کنندگان فراهم نشود.

بررسی نحوه اقدام و عملکرد دستگاه های ذی ربط مبنی بر ارائه گزارش مستند و مورد وثوق و البته بموقع مطابق وظایف و رسالت سازمانی از مصادیق و موارد تخلفات و جرائم انتخاباتی  به ویژه در خصوص تبلیغات پیش از موعد و همچنین تلاش دستگاه ها درباره جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و پیگیری از سوء استفاده  از منابع عمومی در امر انتخابات و بعلاوه تبادل نظر و گفتگو در خصوص اتخاذ تدابیر و بکارگیری راه کارهای لازم در موارد مواجهه با مصادیق افعال و اعمال مجرمانه در حوزه انتخابات از مهمترین محورهای موضوعی مطروحه در این جلسه بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان انار با اعلام پرآبی مسیل‌ها در برحی نقاط محور انار- رفسنجان، گفت: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

محسن صالحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بارش‌ها در شهرستان انار، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شب گذشته و امروز صبح در ارتفاعات حوزه آبریز شهربابک، پرآبی یکسری مسیل‌ها را داشتیم.

وی افزود: در مقاطع کوتاهی، جاده ترانزیتی انار- رفسنجان در کیلومتر ۲۷ برای خودروهای سبک بسته شد اما خودروهای سنگین توانستند مسیر خود را ادامه دهند.

فرماندار انار تصریح کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

صالحی تأکید کرد: با این وجود ستاد بحران شهرستان در خصوص احتمال بارندگی عصر امروز با رشد ابرهای جوششی در ارتفاعات و احتمال وقوع سیلاب در شهر و روستاهای اطراف، آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران