Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@11:33:21 GMT

واکنش فرمانده سپاه به تهدید ترور سردار قاآنی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۲۲۴۶

واکنش فرمانده سپاه به تهدید ترور سردار قاآنی

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در گفت و گویی در واکنش به تهدید فرماندهان سپاه از سوی آمریکایی‌ها با بیان اینکه آن‌هایی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده اند، اگر زنده بمانند، قطعا از این گفته خود پشیمان خواهند شد، گفت:دشمنان ما بخشی از پیامد‌های دردناک ترور سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را دریافت کردند و متوجه شدند که اگر چنین حرکاتی انجام بدهند با ضربات کوبنده و مستمری مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سپاه نیوز، وی افزود: هم آمریکایی ها، هم صهیونیست‌ها و هم دیگران بدانند که اگر فرماندهان ما را تهدید کنند، هیچ یک از فرماندهانشان نقطه امنی نخواهند یافت، یعنی اگر فرماندهان ما را تهدید به ترور کنند یا تهدیدشان را عملی کنند جان هیچ فرماندهی از آن‌ها در امان نخواهد بود.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه دشمنان ما باید مراقب اعمالشان باشند، گفت:: آنان اگر بخواهند این بازی را ادامه بدهند، پاسخ‌های ما کاملا متفاوت از گذشته است و مقیاس آن هم متفاوت خواهد بود و با شرایط بسیار جدیدی روبرو می‌شوند که قادر به مدیریت و کنترل آن نیستند؛ پس به آن‌ها اخطار می‌دهیم که از این میدان عقب بنشینند.

فرمانده کل سپاه در ادامه ناتوانی امریکایی‌ها در میدان‌های دیگر را علت این تهدید‌ها دانست و گفت: آن‌ها در عرصه‌های نظامی ناتوان و در عرصه تحریم‌های اقتصادی نیز با ناکامی مواجه شدند، و این نشان دهنده این واقعیت است که عملیات‌های روانی آن‌ها نتیجه عکس داده و ملت ایران به آن‌ها پاسخی نداده است.

وی افزود: از سوی دیگر هرچه آن‌ها فشار روانی بر ملت ایران وارد کردند، مردم بیشتر به نظام پایبند شدند و از نظام و رهبری معظم انقلاب دفاع و حمایت کردند و هر عملی را که دشمنان انجام دادند با واکنش‌های سخت مردم ما و حتی ملت‌های دیگر مواجه شد.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: آن‌ها معمولا وقتی که از تعقیب راهبرد‌های خود در عرصه‌های مختلف ناامید می‌شوند، به راهبرد ترور روی می‌آورند، همان طور که وقتی نتوانستند ما را در دستیابی به فناوری‌های صلح آمیز هسته‌ای محروم کنند، به ترور دانشمندان هسته‌ای ما روی آوردند، وقتی هم در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، روانی و نظامی هم ناکام می‌شوند، چاره را در ترور می‌بینند.

وی با بیان اینکه ترور همواره برای دشمنان ما از سلاح‌های موثر و مهم بوده است و در مقطع کنونی هم از همین سلاح استفاده می‌کنند، اظهار کرد: بخش دیگری از دلایل اقدام آن‌ها در تهدید به ترور، مربوط به ماهیت این رژیم هاست.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: رژیم امریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم‌های متحد و متکی بر آن‌ها اساسا رژیم‌های ترور هستند و اکنون دیگر این‌ها مجبور شده اند که این واقعیت را کاملا آشکار کنند.

سرلشکر سلامی با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا در حکم انتصاب سردار قاآنی مبنی بر ادامه برنامه‌های دوران سردار سلیمانی با انگیزه‌ای مضاعف بعنوان برنامه‌های نیروی قدس سپاه، گفت:جنایت امریکایی‌ها ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تهدید به ترور فرمانده جدید سپاه قدس بعنوان ادامه دهنده راه آن سردار پرافتخار و سایر فرماندهان ما، بخش مهمی از این واقعیت است که این رژیم ها، رژیم‌های ترور هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سردار قاآنی تهدید آمریکا به ترور سردار سلامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکنون نوبت زینبیان است

جامعه‌ای رسانه‌ای استان اصفهان در پیامی خطاب به سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشتند: حسینیان کار خود را کردند و اکنون نوبت ما زینبیان است تا با جهاد تبیین خود و روایت اول صادقانه نگذاریم این پیروزی عظیم توسط دشمنان در ذهن‌ها تبدیل به شکست شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جمعی از روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان و فعالان حوزه رسانه و خبر استان اصفهان خطاب به سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشتند:

«فرمانده محترم سپاه قدرتمند انقلاب عزیز اسلامی؛ سَّلَامُ عَلَیْکُمْ

رژیم منحوس صهیونیستی پس از سال‌ها قتل و جنایت علیه بشریت و در حالی که از هیچ دولت و ملتی واهمه‌ای نداشت، در شامگاهان و صبحگاهان فروردین ماه ۱۴۰۳ ضربه شصتی را از فرزندان سبزپوش حضرت روح الله و حضرت سید علی دریافت نمود که وصف آن را تاکنون نه کسی در کتابی خوانده و نه چشمی آن را در صحنه‌ای دیده است.

به خوبی به یاد می‌آوریم با وجود بلند بودن فریاد مظلومیت مردم آزاداندیش جهان در اعتراض به ظلم قوم سفاک صهیون، اما امپراطوری رسانه‌ای غرب اجازه شنیده شدن این اصوات مظلومانه را به گوش‌های منصف و متعهد جهان نمی‌داد. این روند ظالمانه همچنان ادامه داشت تا آنکه با مجاهدت حضرت روح الله و یاران پرافتخارش، حکومتی در ایران زمین پا گرفت که پایه اصلی آن بر آزادی خواهی و ظلم ستیزی استوار بود.

رژیم وحشی اشغالگر قدس و به تعبیر دقیق‌تر سگ دست‌آموز آمریکا، هرگز گمان نمی‌کرد با شروع حیات طیبه انقلاب اسلامی ایران، زندگی شیطانی او به شمارش خواهد افتاد که البته با حماسه مانا و ماندگار ۲۶ فروردین، هلاکت آتی و بزودی این شجره ملعونه و خبیثه سرعت قابل درکی را به خود گرفته است.

سردار پر افتخار اسلام و فرمانده دلاور سپاه ایران سرلشکر حاج حسین سلامی عزیز؛ همچنین سردار امیر علی حاجی‌زاده دوست داشتنی؛ ما خبرنگاران و موثران حوزه خبر، فکر و اندیشه و رسانه در استان شهید پرور اصفهان که مفتخر به تقدیم بیش از بیست و چهار هزار شهید به پای درخت تنومند انقلاب اسلامی هست، اولاً ضمن تشکر و سپاس صمیمانه از اقدام مقتدرانه و عزتمندانه‌ تان در تنبیه رژیم ددمنش صهیونیستی، ثانیاً اعلام حمایت تمام قد از روند و رویکرد راهبرد حکیمانه ولی امر مسلمین جهان؛ مبنی بر اتمام دوران بزن در رو، و ثالثاً از عمق جان مان به شما فرمانده رشیدمان و همچنین به محضر شریف رهبر عزیزتر از جان مان امام خامنه‌ ای عزیز عرض می‌کنیم که آماده هستیم تا در صورت اجازه و صلاح دید، توفیق جهاد فیزیکی با جانیان و سفاکان صهیونیستی و غربی روزی مان شود.

لیکن حسینیان کار خود را کردند و اکنون نوبت ما زینبیان است؛ تا با جهاد تبیین خود و روایت اول صادقانه نگذاریم این پیروزی عظیم توسط دشمنان در ذهن‌ها تبدیل به شکست شود؛ ما می‌دانیم که اسرائیل خبیث بیشتر از سپر آهنی خود به رسانه‌ها امید بسته شود ولی ما اصحاب رسانه استان اصفهان با قلم و فن بیان و هنر رسانه انقلابی خود آماده پاسخگویی به شبهات و تهاجمات رسانه‌ای دشمنان قسم خورده اسلام خواهیم بود.

در پایان ضمن ارسال درود بی پایان به روح مطهر امام عظیم الشان و نیز تقدیم سلام به ارواح مطهر شهدا به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت و به‌طور ویژه شهیدان راه اسلام و آزادی بشریت حاج قاسم عزیز، سردار زاهدی خستگی ناپذیر، سردار حاجی رحیمی دلاور و سید رضی همیشه حاضر در عرصه، به شهدا و امام شهدا اطمینان می‌دهیم با تمام وجودمان در خدمت میراث گرانقدرشان یعنی ولایت معظم فقیه و جمهوری اسلامی باشیم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان و فعالان حوزه رسانه و خبر استان اصفهان»

کد خبر 744903

دیگر خبرها

  • تسلیت سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • اکنون نوبت زینبیان است